Alltså hur gör ni andra med kläder? När ens vanliga kläder är för små, och man ännu inte fyller ut mammakläder. Köper ni nya större? Eller hankar ni er fram med de få plagg som går på er? För inte är det väl bara jag som är svullen och inte klarar tryck på magen..
Tycker min garderob krympt så, är van att ha mycket snyggt att välja mellan, nu finns bara några enstaka plagg att välja mellan, de flesta inte ens snygga. Och då har jag ändå tagit fram / köpt endel gravid-amningsplagg redan. Samt köpt två nya vanliga rymliga klänningar.
Känner mig så ful nu just, inget sitter snyggt på mig för tillfället. Hoppas verkligen magen kommer tidigt också denna gång, så åtminstone mammakläderna börjar sitta.
Tycker det skulle räckt med finnarna och att håret ser flottigt ut pga gravidhormonerna.. Men nej, tydligen inte.
(Ursäkta nu bara, behövde få gnälla av mig lite. Antar jag hade det likadant förra graviditeten, men liggandes på soffan/ wc-golvet brydde man sig liksom inte.. Nu när man mår mer ok så får man såna här lyxproblem)