BF januari 2014
Behöver inte bry mig om sgi och sånt heller. Har inte arbetat så jag kommer få lägsta fp.
Behöver inte bry mig om sgi och sånt heller. Har inte arbetat så jag kommer få lägsta fp.

En känslig fråga kanske men har ni fått svampinfektion? Min barnmorska säger att det är jättevanligt när man är gravid..
Men nu har jag haft det 6 ggr sen jag blev gravid..varje månad med andra ord..blir gaaalen!
Tar canesten oc blir av med det nån vecka sen är det tillbaka igen, känns inte bra att ta dessa "piller" tänk om det inte är bra?! Men samtidigt måste man ..det kliar ju fruktansvärt!! Canesten ska vara ok för gravida..har ni nån erfarenhet av detta?
Tydligen finns det ingen annan hjälp att få än att bli sjukskriven ? Deprimerande....
Alla prover ser bra ut, men jag är helt slut, helt urlakad och han där inne tar allt.
Ni som redan har två barn och väntar tredje eller uppåt, vad har ni för bil ?
Vi måste köpa en större då vi kommer ha två som sitter i bältesstol och bebisen. Vi vill ha tre riktiga säten i bak för att få plats, men det begränsar verkligen valmöjligheterna.....
Jag vill ha en Touran så småningom.. ![]()
Än en gång, hur ska ni göra med vagen i vinter? Åkpåse och overall? Eller täcke? Eller en såndär åkpåseoverall, en sån med armar (sett på hm och kappahl bland annat) och filt?? Hmmm är så grymt osäker hur vi ska göra.... Tips?
Vet inte hur många stygn jag sydde med första men inte jättemånga. Dock var jag jätteöm efteråt och fick kissa i duschen i två veckor för att det sved så.
Andra barnet blev det ett stygn. Och kände mig nästan som vanligt i underlivet efteråt.
Måste bara få klaga av mig lite. Hade feber förra veckan och mådde skit. Denna veckan fick jag lunginflammation. Har så sjukt ont och mår skit. Äter penicillin och starka smärtstillande. Har knappt sovit på två veckor nu.
Skönt att man inte e ensam då!
Hmm inte plocka dom? Men usch de e inget fint å ha en hårig mage:( nu när magen äntligen börjar komma!