BF januari 2014
Men de e ju min erfarenhet av ett babygym! Din erfarenhet är annorlunda:)
Älskar för övrigt babysitter. Speciellt sonen var en riktig babysitterbebis.
Ingen som har babyskydd från Brio? :)
Det var den jag hade förut och tänkte köpa. Dumt nog lyssnade jag på rådet jag fick och köpte npgon som dels smskar skit och sen inte alls är lika bra.
Tack så mycket för era fina ord. Min chef var mycket förstående och hoppas att jag ska må bättre snart. Till er som tycker att jag gjort fel, tror inte att ni vet hur det är att vara deprimerad och lägger därför inte energi på de orden. Man har iaf ingen skyldighet att berätta om grav. och var inte långt gången vid intervjun, dessutom är anställningen bara till jul och därför trodde jag att jag kunde jobba hela.
Kändes inte som min chef var sur alls och det var jätteskönt. Behöver nog koppla bort jobbet så mycket som möjligt nu så jag kan komma tillbaka med nya krafter sen. Man känner sig som en dålig människa som är deprimerad när man väntar barn, att man inte är överlycklig och så hela tiden. Känns bra att det finns de som förstår och tar det på allvar :)
Usch har städat här hemma och sen gått och hämtat från dagis. Nu är min kropp helt slut! Bäddar ner mig i soffan en stund.
Idag känner jag mig inte stor... Fått feber och har även fruktansvärt ont i fogarna dag. Och mannen åkte iväg med vagnen i bilen idag så strax måste jag hämta lilltjejen från dagis och bära henne hem. :(