-
Ja det är rätt fy :( och känns sådär att äta massa starka tabletter.vilja89 skrev 2013-09-15 12:53:03 följande:Fy :/ Krya på dig! -
Idag välkomnar jag v.25!
Mindre roligt då jag blev inlagd på sjukhus idag för att min lunginflammation inte blir bättre.
Bebisen firade den nya veckan med att ge mig sin hårdaste spark hittills i alla fall, och rakt på urinblåsan ;) lille busen. -
Niferex brukar va värst, tycker du ska testa nått annat. Min mage har aldrig klarat niferex. Däremot duroferon gick bra sist. Man får testa sig fram lite.K87 skrev 2013-09-16 21:07:10 följande:Jo 3 namn skulle gå
Emmy Kerstin Desirée!
nä har inte testat att byta piller ännu :) fick tips av bm att ta var tredje dag först å sen testa laktulos om det inte funkar :) ont i magen har jag oxå men bara den dagen jag tar niferex typ :)
Försöker äta frukt å dricka vatten
-
Åh det har jag inte hört talas om. Superbra ju! Undra om man kan hämta på plats så man slipper frakten, bor ju i Trollhättan. Vart kontaktar man dom?Mymemlan skrev 2013-09-17 21:26:12 följande:Idag fick jag hem mitt fina babynest som jag beställde till ett otroligt pris! :) Jag fick tips av en kompis så jag såg hennes fina, hon hade beställt det från Stavregruppen i trollhättan, en dagverksamhet för människor med särskilda behov som syr grejor och säljer. Man ringer dit, och då mejlar dom bilder på deras tyger som dom har, och så får man beställa genom att mejla tillbaka vilket tyg och sina personuppgifter etc. 275 kr + 88 kr i frakt, och så har man det inom en vecka. Jag fick mitt efter 4 dagar bara! Och det följde dessutom med ett plastatfrottelakan typ med kantband på, så inget som bara är utklippt, som man kan lägga i nestet om man vill, eller som jag funderade på, ha med sig i skötväskan för blöjbyten etc.. :)

-
Låg två kurvor över medel med första och lite under medel med andra och dom va nästan lika stora. Hade dock väldigt mkt fostervatten med ettan.Kattamaja skrev 2013-09-18 09:29:10 följande:Igår var jag hos BM. Sf-måttet låg på 25 så jag hamnade på näst högsta strecket på kurvan... Det kanske blir en stor bebis:-P (och själv är jag bara 152cm)
-
Hade 118 i måndags.kallemaja skrev 2013-09-19 17:29:57 följande:Vad har ni i HB?
Alltså blodvärde..mitt var dåligt när jag var hos BM, hade 103 bara så måste fylla på med järn nu!!
-
Min tredje grav och aldrig vart med om att nån annan än mannen tagit på min mage. Om jag såklart inte sagt att det är ok innan. Men absolut aldrig nån främling.
-
Finns olika typer av lunginflammation och vissa är smittsamma. Tycker du ska gå efter allmäntillståndet på honom. Känns han väldigt hängig och hostan inte låter bra skulle jag åka in med honom även om han inte har feber. Det skadar ju inte att dom tar en koll på honom.SB2011 skrev 2013-09-20 13:03:12 följande:De kan de? Oj ja man lär sig något nytt var dag! Ja han e ju väldigt hängig och orkeslös! Han somna med mackan i munnen innan vilket inte e likt han!
Som sagt inte van vid han e sjuk! Och är en hönsmamma så jag oroar mig så klart! Just lunginflammation låter så hemskt om han skulle ha!
Men ja! Hönsmamma ni vet!
Avvaktar och kollar hur han mår under dagen! -
Tvättar kläderna innan jag lägger dom i byrån. Använder parfymfritt.c4trin skrev 2013-09-21 10:22:50 följande:Hur tidigt tvättar ni bebisarnas kläder? Vad använder ni för tvättmedel? Har ni sköljmedel?
BF januari 2014. tvablitre.blogg.se -
Sluta pilla på din tapp. Sen måste det ju va sjukt svårt att själv känna exakt hur lång tapp man har.englasmamma86 skrev 2013-09-22 17:41:50 följande:det skrevs för någon dag sedan om livmodertappen, jag undersökte mig själv i duschen och till min förvåning vad den jätte mjuk och kort typ 2cm lång bara ? den brukar vara hårdare och längre på mig och jag kan läsa mig till att den ska vara runt 4 cm.
visserligen hade jag precis haft samlag om det har betydelse?, vad bör jag göra ? ska jag ringa bm och fråga om min upptäckt och att jag är orolig. jag får trots allt sammandragningar så fort jag rör mig .