• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Det där med namn e svårt, har diskuterat fram o tillbaka men flicknamn e svårt. Just nu e vi väl lite inne på Linnea men det e svårt. Pojke lutar de mot Nox. Men de kommer nog ändras många gånger fram tills de e bestämt ;) Annars gillar jag Agnes, Lexi och Lilly också, men de tycker inte mannen. De e svårt de där!

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Oh baby
    Flikkan skrev 2013-08-07 00:02:35 följande:
    Alicia, Melina, Milla, Emmy.

Viggo, petter, philip, (svårt men killnamn)

En Melina blir det här om det visar sig en flicka på RUL
    Killnamn är ej bestämt. 

Vad fina namn! Min minsta dotter heter Melina i mellannamn Solig
  • vilja89

Ledsen för att jag typ spammat tråden inatt och imorse. Men jag börjar få extremt svårt att sova.
    I början fanns ingen hejd och nu går det inte alls. Kan inte ligga på mage, av logiska skäl, och kan inte ligga på rygg för då får jag ingen luft. Läste att det vanligt.
    Ligger på sidan med en kudde som stöd för magen och en mellan knäna. Men det hjälper inte.
    Är i v.19 nu. Hjälp! Hur sover ni?

• c4trin

Går in i vecka 18 imorgon och kan som du inte ligga på varken mage eller rygg. Kan sova på sidan o brukar ha täcket som en klump mellan knäna och längst kroppen uppåt. Ligger med magen mot madrassen o förutom drömmar sover jag ganska bra faktiskt. Hoppas på att fortsätta de, jättejobbit att du har så svårt att sova ju!!

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • SB2011

Sover oxå på sidan! Kan bara ligga på höger sida dock! Får jätte ont annars! Har kudde mellan benen!

• annadenise
    c4trin skrev 2013-08-07 06:13:33 följande:

Jah vet att de finns i vissa affärer, iaf i Hbg. Köpte dock min på www.silvermama.se Älskar min bola! Det sägs att bebisen hör den o att när den e född ska den känna trygghet i ljudet. Vet inte riktigt vad jag tror men min e fin (svart i hjärta) och det e alltis roligt med ett snyggt smycke ;)

Jag har oxå en bola, som jag fick i present av min svägerska. Jag tycker dom är väldigt fina. Jag tror att dom även finnas att köpa hos mom2mom.se
  • Evemal

Vi funderar också på namn! Vår som heter Hugo så vill ha något som passar till det, blir en pojke lutar det åt Svante eller Axel och blir det en flicka gillar jag Ella eller Olivia!

Hoppas verkligen på flicka denna gången men blir det en pojke så har vi allt, kläder leksaker osv. :)

• sunnydays

Jag sover också på sidan, och har täcket som en klump mellan knäna och hela vägen upp. Skönt med stöd för magen så man kan luta sig lite.
    Dock så vaknar jag heela tiden och går upp några gånger.

• SB2011
    Evemal skrev 2013-08-07 11:14:23 följande:

Vi funderar också på namn! Vår som heter Hugo så vill ha något som passar till det, blir en pojke lutar det åt Svante eller Axel och blir det en flicka gillar jag Ella eller Olivia!

Hoppas verkligen på flicka denna gången men blir det en pojke så har vi allt, kläder leksaker osv. :)

Va skönt att höra nån som känner som mig! Känns lite tabu att hoppas på ett visst kön! Skulle givetvis inte älska ungen mindre om de va en pojk men skulle så gärna vilja ha en av varje!

Som du så har man ju allt för en pojke i kläd å leksaksväg och vet att de kanske hade blivit lättare att dom kanske kan dela rum allt sånt! Men ja skulle vilja uppleva hur de e att ha en tjej med! Men de känns nästan skamligt att erkänna de!:/
  • Siiran

Var på intervju i morse och fick nytt jobb :D Sa inte att jag är gravid och kommer behöva någon timme ledigt på torsdag nästa vecka (första veckan) för rul. Känns sådär!

Svar på tråden BF januari 2014