• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vilja89

Jag är också "anti-hen", men skulle aldrig tvinga på mina barn särskilda färger för det. :)
    Tycker rosa ser billigt ut och är fult, därmed skulle jag ju inte ha det på varken min dotter eller son!
    Förstår mig inte på de som klär sina döttrar till "prinsessor", och inte heller de som tvingar på sina söner rosa "bara för att gå emot strömmen".
    Tror inte riktigt alla tänker på vad sånna "simpla" val gör med självkänslan hos barnet.
    Tycker alla barn har rätt till att bestämma själva vilka favoritfärger de ska ha (det är barn!). :)
    Sånt här är intressant tycker jag. :)
    Man får se rätt mycket på förskolan där jag jobbar.

• vartjagängår

Självklart kommer jag inte tvinga dem att ha på sig nå speciellt när de är stora nog själva att välja, dock köper jag sånt jag tycker är fint nu när det är jag som väljer. :)

• popcornplaya

Vart på rul idag. Allt såg jättebra ut, väldigt livlig bebis där inne. Och vi såg vääääääldigt tydligt att det var en pojk denna gång.

Så nu ska jag sälja av dotterns kläder m.m så får vi mer pengar till nytt ;) men nu ska vi ändå åka och fira med att köpa första klädesplagget till denna bebisen.

• SB2011
    popcornplaya skrev 2013-08-08 11:07:48 följande:

Vart på rul idag. Allt såg jättebra ut, väldigt livlig bebis där inne. Och vi såg vääääääldigt tydligt att det var en pojk denna gång.

Så nu ska jag sälja av dotterns kläder m.m så får vi mer pengar till nytt ;) men nu ska vi ändå åka och fira med att köpa första klädesplagget till denna bebisen.

Grattis:)
  • vartjagängår
    popcornplaya skrev 2013-08-08 11:07:48 följande:
    Vart på rul idag. Allt såg jättebra ut, väldigt livlig bebis där inne. Och vi såg vääääääldigt tydligt att det var en pojk denna gång. Så nu ska jag sälja av dotterns kläder m.m så får vi mer pengar till nytt ;) men nu ska vi ändå åka och fira med att köpa första klädesplagget till denna bebisen.

Grattis! Längtar såå till rul!
  • Tokfrans
    När började ni känna bebis? går in i v16 imorgon men har inte känt nått än (tror jag)
    Har vart på UL förra veckan och såg den sprattla runt som bara den men känner inget.

VILL KÄNNA! hehe Flört 
Svar på tråden BF januari 2014