• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Jag har jättesvårt för att vara ledig får väl bli mest städ och laga någon god middag kanske. Men det blir ju vardag så snabbt när man ska vara hemma en längre period. Därför jag tycker det är ganska tråkigt att vara föräldraledig

• K87

Hur sover ni alla på nätterna? Alltså vilken ställning :)?

• Siiran
    K87 skrev 2013-08-09 09:21:33 följande:

Jag snurrar runt hela tiden, sidan, ryggen, andra sidan. Känns obekvämt i ryggen efter en liten stund på samma sätt. Så sover inte så bra just nu
  • K87
    Siiran skrev 2013-08-09 09:24:48 följande:
    Jag snurrar runt hela tiden, sidan, ryggen, andra sidan. Känns obekvämt i ryggen efter en liten stund på samma sätt. Så sover inte så bra just nu
    Det är samma här :) mår illa på ena sidan, ryggen gör ont efter en stund på rygg.. Och andra sidan är helt enkelt obekväm :P
  • SaraKarla

Jag sover som en Gud konstigt nog samma med ettan, hade inte ens problem på slutet. Dock är det obehagligt att ligga på magen när jag har sammandragningar, då gör det ont!

• verkar
    vilja89 skrev 2013-08-09 10:06:33 följande:
    Hämtade min babybox på Babyproffsen igår :)

Är det tre månader innan tidigas får hämta ut?
    Ursäkta min dyslexi
  • Josefine02

Är det gratis med sån där babybox? Är det bara att hämta? Finns det inte någon gratisgrej på apoteket också?

• englasmamma86
    K87 skrev 2013-08-09 09:21:33 följande:
    det är så jobbigt innan man somnar ...ligger på rygg och så blir det hemskt efter ett tag då tar man sidan ..mår illa ,tar andra sidan .himla bökande innan man somnar .jag har allt täcke mellan benen och upp mot halsen så jag lutar mig på det liksom
  • englasmamma86
    SaraKarla skrev 2013-08-09 09:40:53 följande:
    Jag sover som en Gud konstigt nog samma med ettan, hade inte ens problem på slutet. Dock är det obehagligt att ligga på magen när jag har sammandragningar, då gör det ont!
    shit kan du ligga på magen? .jag har inte kunnat det sedan i v.5 ,jag kräker rakt ut då =(..känns som allt blir intryckt och jag mår illa.
Svar på tråden BF januari 2014