• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Maliz

Funderar lite på vagn, är de någon här som har för och nackdelar med en vagn som har en ergonomisk sittdel? :)

• sunnydays

Härligt att vi alla såg så fina små bebisar på våra rul. Verkligen underbart att se. Kan titta på bilderna hela tiden :)
    Vart föresten flyttad från 7 jan till 10 jan. Tänker bara på att den ligger och gäspar och har sig som den gjorde när vi såg den :)

• sunnydays

ang kissandet så gick jag innan vi åkte hemifrån, men sen när jag tänkte gå där så frågade jag först och då sa hon att det brodde på vilken vecka jag var i. Så jag skulle inte gå innan.

• syskonlängtan14

Idag åkte gravjeansen fram. fast mudden var lite stor och de var inte jättebekväma att cykla i men de gick :) tyckte magen såg lite mer gravid ut i dem i alla fall och mycket bekvämare än mina vanliga jeans

Alla tycker jag har lite mage för att vara andra och en kompis sa faktiskt idag att jag såg mer tjock ut än gravid Haha men de gjorde jag med sonen också men hoppas på att de säger pang snart och kulan är där ;) I mina ögon ser jag jätte gravid ut hehe 

• sagalo

Lustigt att det är så olika det där om man ska kissa innan ultraljud eller inte. Här i Umeå ska man ha druckit ett glas vatten en timme innan. :)

• sagalo

Och supergrattis till alla lyckade RUL på sistone förresten!! Själv räknar jag ner dagarna till vårt efterlängtade RUL på måndag. :)

• Jossehaugen
    sagalo skrev 2013-08-14 10:33:06 följande:
    Hmm, hade tänkt ansöka om studiemedel för höstterminen idag. Vi är väl några stycken här som studerar, så jag tänkte kolla hur ni gör med ansökan för denna termin. Jag tänkte eftersom jag planerar att plugga december ut så läser jag ju inte klart höstterminen, ska man ändå söka för hela höstterminen för att senare höra av sig till CSN om att man vill bryta, eller ska man söka kortare direkt? Hur gör ni??
    Jag har sökt för hela terminen ut, sen så får man ju höra av sig om det skulle bli något annat :)
  • Jossehaugen

Nu längtar jag till RUL, har det på fredag så det är inte så långt kvar :)

Igår fick jag åka in på akuten, då jag hade jätteont i magen som strålade ut i ryggen.
    Men det visade sig vara urinvägsinfektion, som tur är!
    Så nu äter jag antibiotika :) 

• Flikkan

Nu har jag köpt vagn! 
    Som jag suktat efter att köpa denna vagnen av en vän.
    Men nu har jag iaf min Emmaljunga Duo Edge :)
    1500kr
    Dock lånad bild men är nästan finare än på bilden!

• svalan
    Flikkan skrev 2013-08-15 02:52:29 följande:
    Nu har jag köpt vagn! 
    Som jag suktat efter att köpa denna vagnen av en vän.
    Men nu har jag iaf min Emmaljunga Duo Edge :)
    1500kr
    Dock lånad bild men är nästan finare än på bilden!

Härligt! Och vilket fynd de lät som :)
    Vi har också kollade på en Emmaljunga Duo Edge, dom verkar jättebra :) Ska på  RUL imorgon (pirrigt!!!) och efter det blir det nog en beställning!
Svar på tråden BF januari 2014