• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • S1982
    K87 skrev 2013-08-16 09:55:22 följande:
    Jag har oxå RUL den 4/9 :) vilken tid har du?
    Kl 10:30 har vi när har ni?
  • SaraKarla

Känner sparkar varje dag nu, riktigt hårda, kände inte alls såhär med ettan så det är väldigt kul

• SaraKarla

Jag känner mer och mer av en oförklarlig ångest som kommer i vågor.kan vakna upp och känna "detta blir en fantastisk dag" och 20 min senare har jag en klump i bröstet och ingen livsglädje alls någon annan som känner så?

• Josefine02

Sarakarla. Du är inte ensam. Har ångest varje dag. Är nedstämd för övrigt också! Skit jobbigt. Man vill vara glad och lycklig för det lilla liv man har i magen men jag har ingen längtan ännu, är i v.17. Längtar efter att få känna rörelser så att man kan få känna att det är en smula verkligt. För jag kan fortfarande inte inse att vi ska ha barn!!

• SaraKarla

Josefine: har du känt så länge? Jag mår verkligen illa inombords när den där vågen av ångest kommer över mig... Jag känner sparkar å allt, så det beror ej på bebisen.. Detta är helt utan förklaring/orsak

• SaraKarla

Finns det något man kan göra åt detta? Står inte ut

• annadenise
    SaraKarla skrev 2013-08-16 10:19:04 följande:
    Jag känner mer och mer av en oförklarlig ångest som kommer i vågor.kan vakna upp och känna "detta blir en fantastisk dag" och 20 min senare har jag en klump i bröstet och ingen livsglädje alls någon annan som känner så?
    Prata med din BM
  • Tokfrans
    Då välkomnar jag v.17..
    Jisses va tiden går snabbt nu ändå.
    Menar i början så testade man så ivrigt om man va gravid och tyckte allt gick så sakta tills pang man va i v.9 och nu pang v.17 hahaha Skrattande 

Jag kanske kände bebbe igår kväll, en liiiten bubbel vid slutet av pubis kanten under naveln?  Tungan ute stämmer de? aldrig känt nått där innan..
  • SaraKarla

Vet inte om jag vågar tala med min bm, vad säger man?

• 30maj
    SaraKarla skrev 2013-08-16 10:27:44 följande:
    Vet inte om jag vågar tala med min bm, vad säger man?
    precis så som du skriver till oss... det är vanligt med depression vid grabiditet så det är inget ovanligt. Tror du skulle må bra av att få remiss till kurator och prata av dig och få lite förståelse :)
Svar på tråden BF januari 2014