• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Line79

Är i v 18 & magen har börjat växa något så kopiöst sista veckan. Har haft ont på sidan i magen & det känns helmysko. Så som det känns när man är i slutet på graviditeten & barnet vänder sig om, ha ha svårt att förklara😄 Någon mer som märkt av att magen plötsligt börjar växa??

• c4trin
    Line79 skrev 2013-08-16 22:57:19 följande:
    Är i v 18 & magen har börjat växa något så kopiöst sista veckan. Har haft ont på sidan i magen & det känns helmysko. Så som det känns när man är i slutet på graviditeten & barnet vänder sig om, ha ha svårt att förklara Någon mer som märkt av att magen plötsligt börjar växa??

E i vecka 19 och den senaste tiden tycker jag att man ser skillnad från dag till dag nästan.. Magen bullar till sig ordentligt och de senaste dagarna har alla byxor känts obekvämt klämmande över magen, även mysbyxor! Kanske ska fundera på ett par mammabyxor om de fortsätter kännas såhär ;)
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • SaraKarla

Usch, varit vaken sen kl 4 med hemsk ångest.. Men vet ju inte ens vad jag har ångest över hoppas ni andra mår bättre!

• K87
    sagalo skrev 2013-08-16 17:10:39 följande:
    Jo men eftersom bf inte är en garanti så tänkte jag att du kanske även visste hur det skulle bli om bebis kom före 19e/kursens slut :) Men du syftade kanske på avbrottet mellan höst- och vårterminen?

Aja, jag har sökt för hela terminen nu, sen får man ju se hur det bli! Hinner man inte klart så får man väl lösa det då :)
    Ja jag syftar ju såklart på avbrott mellan terminerna :)
  • K87
    sagalo skrev 2013-08-16 17:10:39 följande:
    Jo men eftersom bf inte är en garanti så tänkte jag att du kanske även visste hur det skulle bli om bebis kom före 19e/kursens slut :) Men du syftade kanske på avbrottet mellan höst- och vårterminen?

Aja, jag har sökt för hela terminen nu, sen får man ju se hur det bli! Hinner man inte klart så får man väl lösa det då :)
    Ja jag syftar ju såklart på avbrott mellan terminerna :)
  • Jossehaugen
    popcornplaya skrev 2013-08-16 15:56:06 följande:
    Tycker det är jättesvårt med pojknamn. Själv hatar jag nymodiga namn och konstiga krångliga stavningar. Gillar ganska klassiska namn. Just nu är nog mina favoriter Ludvig och Simon men det ändrar sig från dag till dag.

Min väns barn heter, Ludvig och Melvin
  • Magda85
    SaraKarla skrev 2013-08-17 04:52:38 följande:
    Usch, varit vaken sen kl 4 med hemsk ångest.. Men vet ju inte ens vad jag har ångest över hoppas ni andra mår bättre!
    Hoppas du snart får må bättre! Ring psykakuten annars så du får hjälp snabbt med medicin, sådär ska man ju inte behöva må när det finns hjälp att få...
  • Wilmis07

Detta är hopplöst,gått in i vecka 19 idag och illamåendet har kommit tillbaka sen några dagar tillbaka,suck.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • angie91

entrar v 18 idag.. har sjukt ont i ryggen o till o från riktig smärta i magen så de inte går att vända sig.. hade inte så me dottern.. ska prata me min bm på måndag o begära att få remiss t kiropraktor/massör...

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
Svar på tråden BF januari 2014