• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • goaround

Hej.

Vi har äntligen bestämt oss för att köpa en Brio smile -13 barnvagn som är lilasvart och babyskyddet blir Axkid babyfix. Vi är nöjda och rekommendera r dom :)

• Magda85

Bananiss: Brio har ett babyskydd som heter Go

Hämtade faktiskt ut vårt idag, ser fint och bra ut och jag gillar suffletten

• dosed

Har äntligen rul imorgon kl 15.30, kommer bli en lång dag på jobbet:) har ju sagt att jag inte vill veta könet men börjar ångra mig haha man är ju så nyfiken. Kanske bäst om bebisen ligger med benen i kors :)

• c4trin
    bananiss skrev 2013-08-18 18:25:52 följande:
    Har brio go ett eget babyskydd eller menar ni brio primo? :)

Vi har en brio primo för att vi inte orkar krångla med fempunktsbälte (det är ändå lika säkert med trepunkts) plus att det väger så himla lite :)
    Ang vagn så ska vi ha en emmaljunga supernitro med vit liggdel. Det är ju mysigast med liggkorg men kanske smartast med lift om stora ska kunna vila/sitta i vagnen en stund..

Brio Go heter det skyddet, de e ett 3-punktsbälte =)
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • popcornplaya

Å herregud vad jag vissa dagar längtar tillbaks till man hade en snäll 2 åring hemma.... Detta humör och trots alltså. Man undrar ibland varför man skaffar fler barn.

Förlåt för klag men usch vilken skitdag det vart.

• syskonlängtan14

Vi hade brio primo till sonen. Vi var helnöjda med de. Han satt i de tills han var över 1 år och då var inte huvudet över kanten då heller. Nu är han en liten skit så ;)  De positiva är att landstinget har dem till uthyrning så oavsett om vi hyr eller köper blir de ett sånt igen :)

• vilja89
    dosed skrev 2013-08-18 19:58:18 följande:
    Har äntligen rul imorgon kl 15.30, kommer bli en lång dag på jobbet:) har ju sagt att jag inte vill veta könet men börjar ångra mig haha man är ju så nyfiken. Kanske bäst om bebisen ligger med benen i kors :)
    Lycka till! Jag höll också på att vela med om jag ville eller inte. Men min sambo sa att vi skulle hålla på det vi sagt från början vilket var att inte titta, så det gjorde vi inte heller. Ångrar inte det nu, det är såååå spännande :D
  • vilja89
    Mademoiselle skrev 2013-08-18 19:59:24 följande:
    Och jag har ultraljud imorgon kl 14.30. Spännande värre!
    Lycka till! :)
  • englasmamma86
    Malimari skrev 2013-08-18 18:52:58 följande:
    Gahh är så förbannat trött på huvudvärk! Känns som mitt främsta graviditetssymtom just nu! *suck*

Kan man inte få en dag utan? :/
    samma för mig,förstår precis =(..jag ringde bm och hon säger då har du provat panodil ? ehhh jo tack ,inte ens min extrema migrän medicin hjälper =0 ,och jag äter redan niferex.
    nu har jag ioförs daglig huvudvärk och 3-5 migrän anfall i månaden som varar oftast 2-3 dagar även om jag inte är gravid men skillnaden är att då kan jag ta diklofenak och min migrän medicin som då faktiskt hjälper tillsammans med vila men inte nu..hon sa att jag ska prova jobba nästa vecka ,tisdag är första dagen efter min sjukskrivning sen 1 juni och går det ej fick jag ringa om läkarbesök och det enda den kunde göra var att sjukskriva mig igen. 
Svar på tråden BF januari 2014