• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    Potatis skrev 2013-08-17 13:27:10 följande:
    Fyndade en brio go-13 idag för endast 7500:-!! Då ingick sitt, ligg, vinterhjul, myggnät(?), babyskydd med bas (passande brio go). Supernöjd!! :)
    vart hitta du detta kap och vad var det för färg ?
  • Burberry
    Siiran skrev 2013-08-17 20:55:16 följande:

Tips på säkert och bra babyskydd? :)

Förra gången hade vi Akta Gracos med bas, var mycket nöjda med den. Så den kan jag rekommendera.

Denhär gången har vi köpt en Izi go med isofixbas, av den orsaken att babyskyddet går att fästa direkt på Stokkevagnen utan sittdel under. Inte ju testat den ännu, men tyckte den verkar bra.
  • angie91

siiran..

säkra e dom flesta.. de e ingen som vill ha sånt på sitt ansvar.. ja har ett britax o e helnöjd.. de du ska tänka på e ju att de sitter bra i din bil o att de inte e äldre än 5 år.. tror ja de e på babyskydd..

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • SB2011

Eftersom vi inte har vetat innan hur långt gången jag var visste vi inte när vi blev gravida då vi inte försökte bli gravida! Så jag satte mig nyss och räkna ut när de skulle ha skett och kolla bakåt i min dagbok! Mycket riktigt hade vi sexat dagen innan beräknad befruktning men nu till de skumma! Två dagar efter sexet har jag börjat må illa och känna mig konstig! Och mådde små illa hela tiden tills vi plusade! Så jävla snabbt kan man väl inte få symptom?

• tessanior
    Potatis skrev 2013-08-17 13:27:10 följande:
    Fyndade en brio go-13 idag för endast 7500:-!! Då ingick sitt, ligg, vinterhjul, myggnät(?), babyskydd med bas (passande brio go). Supernöjd!! :)

Undrar också var ni hittade den till det priset!!
  • LeaveMeAlone

Någon som vet vad som hände med SaraKarla? Hennes användare ser ut att vara borta. Bara igår skrev hon väl om att hon mådde så dåligt. :/

• englasmamma86
    LeaveMeAlone skrev 2013-08-17 22:08:09 följande:
    Någon som vet vad som hände med SaraKarla? Hennes användare ser ut att vara borta. Bara igår skrev hon väl om att hon mådde så dåligt. :/

Jag hittar inte henne heller ..det är hon som startat tråden ser jag...jag hoppas det är oki med henne och att hon kommer tebax..
  • LeaveMeAlone
    englasmamma86 skrev 2013-08-17 22:23:07 följande:

Jag hittar inte henne heller ..det är hon som startat tråden ser jag...jag hoppas det är oki med henne och att hon kommer tebax..
    Ja förhoppningsvis. 
  • Mymemlan

Jag och min sambo funderar namn nu då vi vet att det är en lillebror.. Jag gillar, Milas, Sixten, Malte och Lowe mest tror jag.. Så svårt..

• Potatis

Det är en svart med svart chassi. en vän till mig hittade den på blocket. Dock 40 mil ifrån mig men hon ska skicka den med bussgods på måndag. :)

Svar på tråden BF januari 2014