• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    angie91 skrev 2013-08-19 01:22:30 följande:
    imorrn ska ja på arbetsintervju o kan inte sova.. ska upp kl 07.. suck.. e inte alls nån morgonmänniska.. Lykke ska få va hos svärfar.. som hon inte träffat på ett bra tag.. hööööm.. ska desutom t bm o lyssna hjärtljuden första gången..
    idag har dottern ställt sig själv i sin säng för första gången... snälla låt mig sova!! nervöst ju !! orolig .?? nähäää!?!?

lycka till på jobbet och hos BM!
  • Mymemlan
    popcornplaya skrev 2013-08-19 12:59:15 följande:
    Har du testat blutsaft? Vilka tabletter är det du testat?
    alla tabletter och blutsaften smakar fan. Har lågt värde sen innan så har allt man kan ha hemma ;) 
  • SB2011

Får nästan aldrig respons jag heller! Men så är de nog tyvärr när man e många! Jag svara inte alla som skriver heller så jag är inte bättre själv!

Ger väl mest respons på saker som jag känner jag kan tillföra nåt till! Som alla vagn å bilstols diskussioner brukar ja inte skriva för jag kan knappt nåt om de då de inte är nåt jag är intresserad av! Haha känner mig lite udda som inte är vagn galen som de flesta är! Har aldrig provkört en vagn i en affär tex!

Men vad jag vill säga är att jag tror nog alla känner som folk ignorerar en här inne! För vi skriver så mycket att de e omöjligt att svara! Ibland kan man va borta en dag och 5nya sidor är skrivna och gå in och läsa allt och svara på allt blir då jobbigt! Men jag tycker du ska stanna! Vill ju gärna följa dig på din resa!:) så jag hoppas du stannar!

angie91 skrev 2013-08-19 13:27:01 följande:
    drar mig ur tråden då man aldrig får nån respons.. ! ha de bra o lycka till me alla småknoddar !

• SB2011

Ja de e så mysigt nu när de blir starkare och tydligare hela tiden! Kände de tidigt förra gången med men jag hade då moderkakan i framväxten så de känns helt annorlunda denna gången!

Malimari skrev 2013-08-19 09:13:23 följande:
    Mysigt sonen hade jättemkt hicka i magen, kunde hålla på i flera timmar :-P

• englasmamma86
    SB2011 skrev 2013-08-19 14:46:26 följande:
    Får nästan aldrig respons jag heller! Men så är de nog tyvärr när man e många! Jag svara inte alla som skriver heller så jag är inte bättre själv!
    Ger väl mest respons på saker som jag känner jag kan tillföra nåt till! Som alla vagn å bilstols diskussioner brukar ja inte skriva för jag kan knappt nåt om de då de inte är nåt jag är intresserad av! Haha känner mig lite udda som inte är vagn galen som de flesta är! Har aldrig provkört en vagn i en affär tex!

Men vad jag vill säga är att jag tror nog alla känner som folk ignorerar en här inne! För vi skriver så mycket att de e omöjligt att svara! Ibland kan man va borta en dag och 5nya sidor är skrivna och gå in och läsa allt och svara på allt blir då jobbigt! Men jag tycker du ska stanna! Vill ju gärna följa dig på din resa!:) så jag hoppas du stannar!

håller med =) man kan ju inte svara på allt men jag läser precis allt och uppskattar att läsa nytt varje dag !
  • LeaveMeAlone

Ja det är väl lite så i såna här stora grupptrådar att man inte får svar på det man skriver hela tiden. Vill man ha det så är det nog lättare i mindre grupper. Jag svarar inte själv så mycket på allt men tycker det är intressant att läsa och se att man typ känner igen sig och också hur olika det kan vara. 

Roligt att det är så mycket RUL nu för alla. Vi ska imorgon. Längtar så otroligt mycket nu :D  

• verkar
    Mymemlan skrev 2013-08-19 12:53:07 följande:
    Idag ska jag till barnmorskan. Ska påpeka min järnbrist. Kollade på jobbet för en vecka sen, låg på 101 då. Får inte i mig järntabletterna då jag får så ont i magen av dom och blir illamående, inte ens varannan dag :/ är så trött hela tiden och har ont i huvudet konstant. Kan sova 12 timmar och vara död ändå.

Jag ligger också lågt tyckte hon sa 22? Men äter nu NIFEREX, tycker inte de smakar nått. Den lilla stund man har den i munnen. Man kan ju hälla ut innandömet och ta det så om man vill.
    Ursäkta min dyslexi
  • popcornplaya
    Mymemlan skrev 2013-08-19 14:43:18 följande:
    alla tabletter och blutsaften smakar fan. Har lågt värde sen innan så har allt man kan ha hemma ;) 
    Dricka mkt apelsinjuice, undvika mjölkprodukter och äta järnrik mat. Och försöka få i sig så mkt blutsaft som möjligt även om det smakar skit.
  • Mymemlan
    verkar skrev 2013-08-19 16:36:41 följande:

Jag ligger också lågt tyckte hon sa 22? Men äter nu NIFEREX, tycker inte de smakar nått. Den lilla stund man har den i munnen. Man kan ju hälla ut innandömet och ta det så om man vill.
    menade att blutsaften var äcklig, min mage klarar inte av tabletterna :) 
    popcornplaya skrev 2013-08-19 16:38:39 följande:
    Dricka mkt apelsinjuice, undvika mjölkprodukter och äta järnrik mat. Och försöka få i sig så mkt blutsaft som möjligt även om det smakar skit.
    Jag ska göra mitt bästa! :D 

Svar på tråden BF januari 2014