• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • verkar

Jordgubbar är gott och innehåller mycket järn.

Ursäkta min dyslexi
  • dosed

Har nu varit på rul och allt såg bra ut! Så skönt o få se den lilla. Var en riktigt vild en som böka runt som bara den :) bm kunde inte se nån snopp eller pung så hon sa kanske tjej men ej säkert. Vågar man köpa klänning ändå? Haha

• Mymemlan
    dosed skrev 2013-08-19 16:50:52 följande:
    Har nu varit på rul och allt såg bra ut! Så skönt o få se den lilla. Var en riktigt vild en som böka runt som bara den :) bm kunde inte se nån snopp eller pung så hon sa kanske tjej men ej säkert. Vågar man köpa klänning ändå? Haha
    Kanske kan vänta med klänning? :) 
  • annadenise

jag hinner inte alltid heller svara så mycket då jag jobbar och studerar, men jag försöker att svara så gott jag kan och jag läser alltid ikapp alla inlägg. Tycker de är jättekul att läsa alla komenterar och följa er alla:) det känns skönt att läsa era upplevelser och att man kan dela med sig till varandra.

• dosed
    Mymemlan skrev 2013-08-19 16:56:07 följande:
    Kanske kan vänta med klänning? :) 

Ja får nog göra det :)
  • MizzMyzig83

Måste fråga, jag ska oxå börja med järntabletter och köpt Niferex. När och med vad är smidigast att ta tabletten med, ska man hälla ur fröna eller ska man svälja hela kapseln? Tack på förhand!

Kan tillägga att jag är oxå dålig på att svara på er andra men jag läser alla inlägg:)

• popcornplaya

Barnens hus i konkurs och ska ha utförsäljning på onsdag i vissa butiker. Undra om det är värt att åka till Gbg och kika på vagn.

• Mymemlan
    popcornplaya skrev 2013-08-19 17:25:26 följande:
    Barnens hus i konkurs och ska ha utförsäljning på onsdag i vissa butiker. Undra om det är värt att åka till Gbg och kika på vagn.
    det är väl inte alla barnens hus?? dom är väl inte sammanlänkade alla? 
  • K87
    popcornplaya skrev 2013-08-19 16:38:39 följande:
    Dricka mkt apelsinjuice, undvika mjölkprodukter och äta järnrik mat. Och försöka få i sig så mkt blutsaft som möjligt även om det smakar skit.
    Ska man undvika apelsinjuice? :)
Svar på tråden BF januari 2014