• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • kallemaja

En fråga, ni som vill får svara..men hur är ert sexliv under graviditeten? Känner ni att det är lika aktivt som vanligt ;) kul att höra om era gravhormoner påverkar er positivt el negativt :)

• popcornplaya
    kallemaja skrev 2013-08-20 17:30:11 följande:

En fråga, ni som vill får svara..men hur är ert sexliv under graviditeten? Känner ni att det är lika aktivt som vanligt ;) kul att höra om era gravhormoner påverkar er positivt el negativt :)

Mitt sexliv har inte vart speciellt aktivt sen jag blev gravid med första barnet ;)
  • 30maj
    positivt graviditet nr 1, negativt denna gången .....:P
  • mariafii
    svalan skrev 2013-08-20 10:39:28 följande:
    Grattis vad kul! :)

Tack :)
    englasmamma86 skrev 2013-08-20 11:03:16 följande:

Stort grattis till bröllopet och RUL..jag och min man fira 1år den 11 aug.

Tack och grattis till er :)
    Gravid v.19 - BF 19 Jan 2014
  • mariafii

Vi har inte så mycket sex men för min del är det ändå ok. Sedan jag blev gravid blev det lite svårare då jag vet att det är ett barn där inne även fast jag vet att den inte påverkas alls av det
    Gravid v.19 - BF 19 Jan 2014
  • rumpeflin
    Innan jag blev gravid hade jag tappat sexlusten totalt (så ja, det var en chock att jag blev gravid just när jag blev det..hehe). Men under graviditeten har jag fått tillbaka den igen. :) 
  • SB2011

Tack hör av mig en dag då jag inte e helt slut! Skulle va skönt att prata med någon som är o samma sits!

c4trin skrev 2013-08-20 17:05:19 följande:
    Ibland e de bästa att inte ha kontakt med personer som gör att man mår dåligt, man måste överväga om det är värt det! Tyvärr e livet inte alltid rättvist eller lätt, trots att man önskar de :( Har själv ingen kontakt med mina föräldrar och ibland e de den enda lösningen för att faktiskt själv kunna må bra! Hoppas de löser sig för din del, håller tummarna för att du snart ska kunna må bra igen trots allt! Vill du prata med någon i liknande sitts så skicka PM
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

• Kramardig

Efter min blödning har vi varit försiktiga. Sen kan jag inte påstå att sexlusten är hög med detta illamående. Men det händer! ;) sambon är iaf, som tur är förstående!
  • SB2011

Sex vad är det? Har int fått nåt sen vi plussa typ! Lär inte få nåt mer i år! Tragiskt men sant! Försökte förföra maken häromdagen men han totalvägra! Haha han vet att mina fogar kommer gå i sönder helt och jag kommer få jätte ont! Så ja han vägrar sexa tills ungen är ute och fogarna läkta!:(
  • c4trin
    SB2011 skrev 2013-08-20 18:48:24 följande:
    Tack hör av mig en dag då jag inte e helt slut! Skulle va skönt att prata med någon som är o samma sits!

Anytime
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
Svar på tråden BF januari 2014