• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Chaplin89

Haha... Sexlivet är inte på topp om man säger så. Men vi är kramiga och ömsinta mot varandra och myser på så sätt. Det var lika förra graviditeten också ;)

• goaround
    Chaplin89 skrev 2013-08-20 19:22:05 följande:
    Haha... Sexlivet är inte på topp om man säger så. Men vi är kramiga och ömsinta mot varandra och myser på så sätt. Det var lika förra graviditeten också ;)
    Samma här, jag vill ha sex mer än vad min partner vill ha sex, men så var det även innan vi blev gravida.
    Men nu har min sambo ännu mindre lust, så är är det nästan inget alls. TRÅKIGT. 
  • kallemaja

Oj det är olika det här med sex:) själv är vi ganska aktiva de dagar jag inte mår illa eller dåligt ;)

Men de senaste dagarna har jag börjat känna mer att det är en bebis i min kropp, min pojkvän har inga problem med det...inte jag heller egentligen..men tänker ibland att det känns konstigt när en liten bebbe ligger där inne..samtidigt som vi..ja ni förstår hur jag menar.. Är det helt ofarligt att ha sex? Har läst att det är det..men ibland blir jag osäker...

• Josefine02

Här känns det helt som vanligt med sexlivet. Vi kör på. Om inte mer än vanligt? Lite grann i alla fall! Vissa dagar är man mer sugen än andra ;)

• Kramardig

När jag väntade sonen så totalvägrade sambon sex dom sista veckorna. "Hur tror du det känns för bebisen att få pappas snopp i huvudet?! Hade du velat ha det?!" Jag tyckte det var såå roligt! Han lät så allvarlig och var helt seriös haha

• SB2011
    kallemaja skrev 2013-08-20 19:26:58 följande:
    Oj det är olika det här med sex:) själv är vi ganska aktiva de dagar jag inte mår illa eller dåligt ;) Men de senaste dagarna har jag börjat känna mer att det är en bebis i min kropp, min pojkvän har inga problem med det...inte jag heller egentligen..men tänker ibland att det känns konstigt när en liten bebbe ligger där inne..samtidigt som vi..ja ni förstår hur jag menar.. Är det helt ofarligt att ha sex? Har läst att det är det..men ibland blir jag osäker...

Så vida man inte har en massa blödningar och andra komplikationer så är de bara att köra på
  • Line79

Englasmamma- Ja det är jätte roligt! Hunden framför allt är otroligt uppskattad. Även om vissa av mina kunder är långt gångna i sin sjukdom så kommer de alltid ihåg mig som flickan med hunden😄 Otroligt kul med så många i samma yrke! Håller med om att det kan va sjukt påfrestande på tålamodet. När Agda 92 år för 69de gången på 20 minuter frågar vart tusan hon gjort av bilen?! så är det sockersöta leendet aningens mer ansträngt mot vad det i vanliga fall är😳

• mariafii
    Line79 skrev 2013-08-20 19:43:02 följande:
    Marifii- Grattis till att vara fru!! Angie81- Grattis till jobbet!!

Tack :)
    Kramardig skrev 2013-08-20 19:44:35 följande:
    När jag väntade sonen så totalvägrade sambon sex dom sista veckorna. "Hur tror du det känns för bebisen att få pappas snopp i huvudet?! Hade du velat ha det?!" Jag tyckte det var såå roligt! Han lät så allvarlig och var helt seriös haha

Haha gulligt :)

Ja vi myser ju också och det är mer värt för mig. Och han känner ofta på magen  
    Gravid v.19 - BF 19 Jan 2014
Svar på tråden BF januari 2014