• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin
    K87 skrev 2013-09-04 15:01:26 följande:
    Hoppas jag får vara kvar här trots att jag är beräknad 1:a feb

Självklart o grattis till flickan :D
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • LeaveMeAlone
    c4trin skrev 2013-09-04 13:39:09 följande:

Vi ska ha Brio go babyskydd med bas, isofix e insatt i bilen. Verkar jättesmidigt! Vi har känt o klämt på den innan vi bestämde oss. Plus e att den går att ha i vagnens chassi också :)
    Ja det verkar supersmidigt :) Helt löjligt. Får köpa det av en för 200kr :D 
  • c4trin
    LeaveMeAlone skrev 2013-09-04 15:22:47 följande:
    Ja det verkar supersmidigt :) Helt löjligt. Får köpa det av en för 200kr :D 

Perfekt ju! Hade jag varit du hade jag slått till direkt :D
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • 84Johanna
    Flikkan skrev 2013-09-03 22:48:01 följande:
    Förresten!
    Detta med mössa och små vantar utan tumme.
    Kommer det finnas tjocka såna till den nyfödde?
    Känns som det är väldigt klumpigt med tjocka vantar men det enda jag hittat hittills är stickade tunna tunna vantar. Och tunn mössa.
    Känns som man behöver ha en tjockare mössa. Dock har ju overallen en luva i fleece som man kan ha över.

Men här är det ju ändå 20-30 minus för det mesta hela vintern.

Hej

Har du facebook kan du titta in på min sida. www.facebook.com/gulagrodan

Jag syr mössor, vantar och annat smått och gott.   
    Elin 101016
  • englasmamma86

Ringde min bm idag för min foglossning,hon frågade då vad jag arbetar med och jag sa i vården ..då säger hon ja då kan du ju inte jobba ,jag bokar en läkar tid så får vi se vad hon säger då.du får nog börja gå till sjukgymnast oxå. Jag blev lite förvånad och trodde man skulle få överdriva för att få en läkar tid..men nej. Jag ska prova jobba måndag och tisdag sen har jag tid torsdag..jag är väldigt rädd för att jag inte ska klara jobbet..vad gör jag då ? Går hem..jag kan inte böja mig ner alls och behöver hjälp ur soffan.mina arbetsuppgifter innebär en del krälande på låg höjd.

• englasmamma86
    vartjagängår skrev 2013-09-04 19:11:38 följande:
    Någon som har erfarenhet av akupunktur mot foglossning? Ringde bm idag & ska få prova på det..

Inte mot foglossning men mot illamående...undra vart sätter dem nålarna mot foglossning? Hade varit kul att prova det.
  • popcornplaya

Någon som har erfarenhet av akupunktur mot foglossning? Ringde bm idag & ska få prova på det..

Inte testat själv men hört om andra som gjort det och det har väll vart blandade resultat.
  • SB2011

Funkande inte alls för mig!
Svar på tråden BF januari 2014