• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Tokfrans
    SB2011 skrev 2013-09-15 12:00:38 följande:
    Någon mer som fått en massa hår på magen? Har typ fått som en raggarsträng med långa svarta hår! Så himla osexigt! Plockar å plockar men dom kommer hela tiden tillbaka! Vet att man kan få en hormonrand på magen men långa äckliga hår?!
    ja de är vanligt :)
  • Flikkan

Ja usch det där håret på magen!
    Blä ;)
    Jag som ska börja simma och det känns inte sådär trevligt att visa upp sig med all behåring!

• Trollfia

SB2011 tror inte du ska plocka håren. För mig försvann de mörka håren när barnen föddes om du plockar dem kommer de bara bli grövre

• SB2011

Skönt att man inte e ensam då!

Hmm inte plocka dom? Men usch de e inget fint å ha en hårig mage:( nu när magen äntligen börjar komma!

• vilja89

Någon mer som fått en massa hår på magen? Har typ fått som en raggarsträng med långa svarta hår! Så himla osexigt! Plockar å plockar men dom kommer hela tiden tillbaka! Vet att man kan få en hormonrand på magen men långa äckliga hår?!

Jag har, fast mina är ljusa och inte direkt långa, så de får vara. :)
  • vilja89
    popcornplaya skrev 2013-09-15 11:45:50 följande:

Måste bara få klaga av mig lite. Hade feber förra veckan och mådde skit. Denna veckan fick jag lunginflammation. Har så sjukt ont och mår skit. Äter penicillin och starka smärtstillande. Har knappt sovit på två veckor nu.

Fy :/ Krya på dig!
  • vilja89

Jag går in i vecka 25 idag och har gått upp ca 8 kg. Har en stor kula som är stenhård, enorma bröst men inget fett någonstans, så vet inte riktigt var de sitter mer än där. Var normalviktig innan.

• popcornplaya
    SB2011 skrev 2013-09-15 12:29:10 följande:

Skönt att man inte e ensam då!

Hmm inte plocka dom? Men usch de e inget fint å ha en hårig mage:( nu när magen äntligen börjar komma!

Plocka på du. Det blir inte värre av att plocka. Har också sånna hår på magen. Fått varje grav. Är vanligt med mer kroppsbehåring.
  • popcornplaya
    vilja89 skrev 2013-09-15 12:53:03 följande:
    Fy :/ Krya på dig!
    Ja det är rätt fy :( och känns sådär att äta massa starka tabletter.
  • Kattamaja

Inte på magen men några mörka "läckra" strån runt vårtgårdarna ;) Har fått det vid mina två tidigare graviditeter också! Plockar dem med pincett, de har inte blivit grövre, och slutar komma tillbaks när bebben är ute!
    popcornplaya skrev 2013-09-15 11:45:50 följande:
    Måste bara få klaga av mig lite. Hade feber förra veckan och mådde skit. Denna veckan fick jag lunginflammation. Har så sjukt ont och mår skit. Äter penicillin och starka smärtstillande. Har knappt sovit på två veckor nu.

Huvva, lunginflammation är INTE kul, hoppas du blir bättre fort!
Svar på tråden BF januari 2014