• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • kallemaja

Alla verkar gå upp väldigt olika..undra när under geaviditeten man lägger på sig som mest..slutet?

Lite nervös vart vågens siffra ska sluta...5 kg än som sagt..men vill ju helst inte över 15 kg...och det är ju 18 v kvar... :S

• c4trin

Jag e i vecka 22 och har gått upp 3 kg nu, de mesta har kommit nu precis i veckorna. Stod stilla på vågen till ca vecka 17 nåt, men de kommer som de kommer. Man bör ju gå upp en del så de e nog inget man ska oroa sig över om de inte e alarmerande mycket :)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • M Hedell
    Flikkan skrev 2013-09-13 23:56:30 följande:
    Rabattchecken på 20% från Apoteket är helt borta! Vet inte ens vart den satt, i ett häfte? Jag hittar den inte och har gått igenom alla mina boxar nu men nä helt spårlöst försvunnen. Alltid så passande då man ska åka iväg och handla snart ;) Någon av er som vet vart i boxen den var? Är väldigt säker på att man fick den i kronans droghandel box.
    Var det öht några kuponger i Kronan´s box? Har hämtat ut den jag oxå, och bara den, men har inte heller några kuponger i den Obestämd
  • 30maj
    M Hedell skrev 2013-09-15 17:58:25 följande:
    Var det öht några kuponger i Kronan´s box? Har hämtat ut den jag oxå, och bara den, men har inte heller några kuponger i den Obestämd
    Vart har ni hämtat boxar? Vill meed! Hämtade på babyproffsen, men dom hade slutat med blöjhink sa dom?

Föresten hittar inte vilka apotek som hör till apoteksgruppen där man kan hämta med?
  • syskonlängtan14
    SB2011 skrev 2013-09-15 12:00:38 följande:
    Någon mer som fått en massa hår på magen? Har typ fått som en raggarsträng med långa svarta hår! Så himla osexigt! Plockar å plockar men dom kommer hela tiden tillbaka! Vet att man kan få en hormonrand på magen men långa äckliga hår?!
    Jag fick de sist. De jag jag då hörde var att om de är en pojk så får man mer hår och flicka så får man mindre hårväxt. Har stämt på mig och mina två systrar. Har du tagit reda på könet?
  • c4trin
    30maj skrev 2013-09-15 18:09:54 följande:
    Vart har ni hämtat boxar? Vill meed! Hämtade på babyproffsen, men dom hade slutat med blöjhink sa dom?
    Föresten hittar inte vilka apotek som hör till apoteksgruppen där man kan hämta med?
    http://tvablitre.blogg.se/category/gratis-babyboxar.html
    Här e alla jag hämtat ut o bilder på innehållet av många av dem :D

Apoteksgruppen o vilken stad du bor i kan du söka på så kommer de upp =)   
  • c4trin
    M Hedell skrev 2013-09-15 17:58:25 följande:
    Jag fick nog inga kuponger i Kronans babybox heller!
  • M Hedell
    c4trin skrev 2013-09-15 18:19:39 följande:
    tvablitre.blogg.se/category/gratis-babyboxar....
    Här e alla jag hämtat ut o bilder på innehållet av många av dem :D

Apoteksgruppen o vilken stad du bor i kan du söka på så kommer de upp =)   
    Tack för tipset! Trodde faktiskt inte alls att vi hade ngt apotek tillhörande apoteksgruppen här men det hade vi visst så imorrn ska jag åka och hämta ut en därifrån Solig
  • c4trin
    M Hedell skrev 2013-09-15 18:28:32 följande:
    Tack för tipset! Trodde faktiskt inte alls att vi hade ngt apotek tillhörande apoteksgruppen här men det hade vi visst så imorrn ska jag åka och hämta ut en därifrån Solig

Glöm inte att anmäla de på deras hemsida innan så du får en kod!
  • M Hedell
    c4trin skrev 2013-09-15 18:32:16 följande:

Glöm inte att anmäla de på deras hemsida innan så du får en kod!
    Nädå, det är redan gjort Tungan ute Trodde dock att jag skulle behöva irra omkring i en stad 15 mil härifrån för att hitta ett
Svar på tråden BF januari 2014