• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • MizzMyzig83

Har varit inne nu på ikeas hemsida och Sundvik finns bara i Gävle att köpa. Så otroligt trist och ångrar mig så oehört att jag inte slog till tidigare. Nu är det bara att leta vidare efter en annan säng.

• vartjagängår

Vit ska den vara.. Såg ett litet ljus då min pappa ska åka förbi Gävle på fredag & kunde plocka upp den då. Ringde Ikea & de lägger bara undan över dagen! Så jag får hoppas att dessa sju inte tar slut under veckan så får jag lägga undan en på fredag morgon istället. Annars får jag hitta på två andra & sälja den Sundviken vi har.

• Josefine02

Men kan dom inte skicka hem den till er? Kostar väl någon hundralapp extra? Då är den ju er direkt om ni beställer.

• vartjagängår
    Josefine02 skrev 2013-09-22 10:56:18 följande:
    Men kan dom inte skicka hem den till er? Kostar väl någon hundralapp extra? Då är den ju er direkt om ni beställer.

Nepp inget gick, man var tvungen att ta sig till varuhuset. Gick inte att betala på nätet/via telefon heller. Förstår inte varför varuhusen inte samarbetar med varandra? Vi skickar varor hej vilt mellan våra butiker & mellan br & toys r us så kunderna ska få de de vill ha. Tråkikea!
  • K87
    vilja89 skrev 2013-09-22 11:11:15 följande:

Välkomnar vecka 26 :) <3

Och jag vecka 22 :D
  • Baby2014

Vart bor ni som vill ha sundvik spjälsäng? Jag åker ofta mellan Linköping och gävle och ska till gävle imorgon och åker tillbaka till linköping en vecka senare. Så om nån verkligen är sugen på den så kan jag plocka med mig den därifrån.

• SB2011

Jag välkomnar v 23 idag och intalar mig själv 15v kvar! Bara 15v till!

• MizzMyzig83

Jag bor tyvärr i Jönköping och söker en vit spjälsäng. Men man hittar nog en annan säng och få intala mig att det var inte meningen att vi skulle ha Sundviks spjälsäng:)

• Asalea

Hej allihop! Jag har läst en del i tråden men inte skrivit ännu :) Är gravid med nr2 (förra graviditeten blev till mha IVF och denna kom spontant och som en glad CHOCK!).
    Har en fråga till er. Jag är i v.22. Bf i slutet av januari. Igår fick jag plötsligt jättesvullna fötter. Det gjorde ont att gå på dem och jag fick knappt på mig mina förstora skor. Idag är det samma sak och även händerna är röda och svullna och det gör lite ont att knyta händerna.
    Är det normalt att få det så här tidigt? Med dottern blev jag svullen sista veckan (sommartid).
    Jag har haft huvudvärk nästan dagligen i 8-10 veckor men inte senaste veckan. Blodtrycket har vart bra under den tiden de gånger jag kollat. I övrigt mår jag ok! Har inte tid hos bm förrän om 3 veckor, innan dess var det inskrivningen i v.10. Känns så långt emellan! Någon som har tips och råd?
    Nu blev det långt! Förlåt!! :)

Svar på tråden BF januari 2014