• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    silvergirl skrev 2013-04-29 16:11:24 följande:
    Jaha, vilken intressant information. Det finns bimbos med pumpade läppar och fejkhår även bland perser.. Suplisee!
    fejkhår? vilken planet är du ifrån? Iranier/perser är MÖRKHÅRIGA, svenskar är blonda och ljusa och iranier är mörkhåriga.. svart är vanligast, sen brun. varför är detta konstigt för dig?! Vem har pupmade läppar? vi har naturligt fylliga läppar, afrikaner har ju enorma.. ska du säga att de är fejk också? det ingår i deras ras, våran ras är så.. vi är mycket håriga och har mörkt hår samt fylliga läppar och exotiska och snygga.
  • rosyposy

Vilket lamt försök att provocera!
    Regga ett nytt nick och försök igen TS.

• Snöviolen

Ja de kanske är snygga då de är unga, men ju äldre de blir desto fulare blir dem.
    Fast vem säger att alla svenskar är blonda, blåögda och blekta?

• gerd123
    Persisk skrev 2013-04-29 16:13:50 följande:
    fejkhår? vilken planet är du ifrån? Iranier/perser är MÖRKHÅRIGA, svenskar är blonda och ljusa och iranier är mörkhåriga.. svart är vanligast, sen brun. varför är detta konstigt för dig?! Vem har pupmade läppar? vi har naturligt fylliga läppar, afrikaner har ju enorma.. ska du säga att de är fejk också? det ingår i deras ras, våran ras är så.. vi är mycket håriga och har mörkt hår samt fylliga läppar och exotiska och snygga.
    Och vilken planet är du ifrån som påstår att svenskar är "blonda och ljusa"! Tramsnisse.
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:15:42 följande:
    Ja de kanske är snygga då de är unga, men ju äldre de blir desto fulare blir dem.
    Fast vem säger att alla svenskar är blonda, blåögda och blekta?
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 
  • silvergirl
    Persisk skrev 2013-04-29 16:13:50 följande:
    Okej, tjockare hår som blir snyggt när man sparar ut det. Det är en fördel jag kan ge er som jag är avundsjuk på. Men det är allt. Annars tror jag ni är som folk är mest, fula snygga blandat.
    Sen udrar jag också, är det lika kul att ha mycket mörkt hår över hela kroppen inkl ansiktet som att ha det på huvudet? Dina mindre självgoda medsystrar brukar klaga på detta gissel..
  • Zizzy Zimsson
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella
    Aww, känner vi oss lite osäkra idag? Tungan ute

För övrigt när det gäller bilderna så ser jag SMINK, tjocka lager med smink. Jag har ingen aning om hur de där tjejerna ser ut egentligen under allt spackel. Inte naturliga i alla fall.  
  • Persisk
    gerd123 skrev 2013-04-29 16:17:06 följande:
    Och vilken planet är du ifrån som påstår att svenskar är "blonda och ljusa"! Tramsnisse.
    Okej svenskar är mörka med mörk hudfärg .. är du nöjd nu? hahahha. 
  • jashrinah

jag tycker tunisiska tjejer är bland de vackraste <3 

och för att inte tala om kvinnor från  Etiopien och Uganda !  hua där snackar vi skönhet !

• La Lola

Allt ligger i betraktarens ögon.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer