• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 15:57:43 följande:
    Mm, ts, det är fint att du känner så.
    Såhär Skrev en Svensk kille till mig för ett tag sen : 
    ''Ni är så jävla vackra, stor skillnad mellan er Iranska tjejer och svenska tjejer som är tråkiga, kalla, bleka och oattraktiva. Jag umgås mycket med ditt folk och har bara gått att säga om er, ni är för snälla, gästvänliga, snygga och rara. ''

vad sägs?;)  
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 15:59:36 följande:
    ''Ni är så jävla vackra, stor skillnad mellan er Iranska tjejer och svenska tjejer som är tråkiga, kalla, bleka och oattraktiva. Jag umgås mycket med ditt folk och har bara gått att säga om er, ni är för snälla, gästvänliga, snygga och rara. ''

vad sägs?;)  

Vad är det för reaktion du är ute efter ? ?
  • Persisk
    Queenie70 skrev 2013-04-29 15:58:56 följande:
    Bild nummer tre och fyra är ju dessutom samma person.
    NEJ! bild 3 och 4 är ej samma personer, de liknar varandra. Bild 3 : mahlagha jaberi, bild 4: claudia lynx(riktiga namn shaghayegh)
  • Duckan

Vad sägs? Jo, jag säger som så att ska vi sitta och snacka folkslag är juggar fan det härligaste folkslaget jag vet!

• gerd123
    Persisk skrev 2013-04-29 15:53:43 följande:

Iransk tjej från södra Iran, vacker och snygg från tidig ålder!
    Jo man har ju fattat att det är viktigt!
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 15:59:36 följande:

vad sägs?;)  

Min kommentar blir att antingen är du en korkad brud ifrån Iran. Eller så är du en SverigeDemokrat som postat denna tråd för att få kvinnor från mellanöstern att framstå som ytliga och dumma....
  • taquine
    Persisk skrev 2013-04-29 15:57:19 följande:
    Sluta va avundsjuk :) Exotiska tjejer vinner everyday över tråkiga blonda bleka tjejer. 

Det kan jag hålla med dig om att mörka tjejer oftare är snyggare än blonda men såklart det finns undantag där med
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:01:21 följande:
    Vad sägs? Jo, jag säger som så att ska vi sitta och snacka folkslag är juggar fan det härligaste folkslaget jag vet!
    Inget slår iranska/persiska tjejer. juggar? hahahaha själva namnet låter fult och konstigt. Persian / persisk är mycket finare och mer exsluvi än ''jugge''.

Perser katter, Persiska mattor och persiska tjejer :)) alla 3 mycket kända. PERS/PERSISK = IRAN/IRANIE 
  • gerd123
    Queenie70 skrev 2013-04-29 15:58:03 följande:
    Ja många är mycket vackra, men har nog sett en hel del som ser ut som stryk också med örnnäsor och mörka ringar under ögonen.  Precis som bland alla andra så har en del otur och en del tur med utseendet. Bland dessa exempelbilder är det ju tydligt att några är jävligt opererade också.
    Jo det är blandad kompott överallt. Dessutom så blir många av de här tjejerna gamla väldigt fort och vissnar långt innan den nordiska skönheten 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer