• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk

T.o.m VÅR kattras = perser katter är kända och fina, en av de dyraste kattraserna.

Persiska människor och perser katter samt persiska mattor är kända Iranska saker. Inget slår oss, 

• Annamaria44

Hur ser de ut utan en massa smink? De flesta persiska tjejer är enormt sminkade och med all den sminkningen blir nästan alla vackra. Sen kan man undra var skönheten tar vägen när persiska kvinnor blir lite äldre (efter 40 ungefär)?

• Persisk
    Queenie70 skrev 2013-04-29 16:02:33 följande:

Min kommentar blir att antingen är du en korkad brud ifrån Iran. Eller så är du en SverigeDemokrat som postat denna tråd för att få kvinnor från mellanöstern att framstå som ytliga och dumma....
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 
  • Duckan

..du jämställer ditt utseende med katter och mattor. Det tycker jag säger allt.

• Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:09:13 följande:
    ..du jämställer ditt utseende med katter och mattor. Det tycker jag säger allt.
    Jag menade att iran har KÄND SAKER/VERK, PERSISKA MATTOR Är kända världen över för att vara fina och dyra, persiska katter är dyra och fina och vi persiska människor är snygga och vackra, jag vet att det är svårt att acceptera det men just deal with it honey
  • silvergirl

Jaha, vilken intressant information. Det finns bimbos med pumpade läppar och fejkhår även bland perser.. Suplisee!

• Majsan70
    Persisk skrev 2013-04-29 16:05:10 följande:
    T.o.m VÅR kattras = perser katter är kända och fina, en av de dyraste kattraserna.

Persiska människor och perser katter samt persiska mattor är kända Iranska saker. Inget slår oss, 

Njae..nu må de vara populära men inte särskilt dyra faktiskt

För övrigt får jag nog säga att persiska kvinnor, precis som kvinnor från andra folkslag, kommer i alla varianter o former.

Fantastiskt bra att du är stolt över ditt ursprung, men jag får nog säga att jag aldrig velat se ut somnån annan än just den jag är.
  • gerd123
    Persisk skrev 2013-04-29 16:08:00 följande:
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 
    Om du är på riktigt så är jag en persisk matta i en tempelbyggnad i en liten liten liten stad i norra Iran.
  • Duckan

Det är helt okej ts, jag kan ta det.  Som sagt, jag tror att du tramsar.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer