• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • piiiinkcat

syskon ja tack.. men bara en då...

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • Serahjay
    Afla skrev 2013-07-09 17:17:21 följande:
    Det gör säkert inget att ni utan syskon är med här också :)

Jisses vad trött jag varit idag, är ju bara på 4+2 idag. Skönt att ha semester snart om tröttheten ska komma redan :)

Jag har oxå varit astrött hela dagen. Fick sätta på en film till mi dotter och gå o lägga mig. Orkade inte ens stå upp..
  • Mom14

Bildtråd fixar jag strax :) 

Och SJÄLVKLART får ni vara kvar, mer att jag starta för jag väntar syskon men som sagt ni alla oavsett syskon eller ej är välkommna! Skrattande

Jag kan vara lite seg på att svara här, men läser igenom allt när jag hinner, inte lätt att arbeta heltid och hinna med allt. Men jag ser och jag fixar :) 

Mina symptomer började nu denna vecka, 6, svullna bröst, trötthet och imorse fick jag knappt i mig frukost för jag mådde så illa. :-/

Ni med syskon, hur gör man med syskonvagn? Några med fler än 1 barn som kan tipsa lite om era syskonvagnar? Behöver man någon? vad ska man ha? Ja många frågor på den fronten som jag redan nu kollat lite på :P hehe Skäms

• anaconda

Mom14!! Uppdatera denna tråd (du vet där uppe) så man lätt kan klicka sig in på både bild tråd och bf lista :)

• Mom14
    anaconda skrev 2013-07-09 18:22:05 följande:
    Mom14!! Uppdatera denna tråd (du vet där uppe) så man lätt kan klicka sig in på både bild tråd och bf lista :)
    Radan gjort Cool
  • Hallonet
    Mom14 skrev 2013-07-09 18:16:05 följande:
    Bildtråd fixar jag strax :) 

Och SJÄLVKLART får ni vara kvar, mer att jag starta för jag väntar syskon men som sagt ni alla oavsett syskon eller ej är välkommna! Skrattande

Jag kan vara lite seg på att svara här, men läser igenom allt när jag hinner, inte lätt att arbeta heltid och hinna med allt. Men jag ser och jag fixar :) 

Mina symptomer började nu denna vecka, 6, svullna bröst, trötthet och imorse fick jag knappt i mig frukost för jag mådde så illa. :-/

Ni med syskon, hur gör man med syskonvagn? Några med fler än 1 barn som kan tipsa lite om era syskonvagnar? Behöver man någon? vad ska man ha? Ja många frågor på den fronten som jag redan nu kollat lite på :P hehe Skäms

Tack så mycket! Då hänger jag kvar som en envis liten igel. Flört Mina bröst kom idag med. Petade lite på dem för en kvart sen och det gör ff ont!

Men jag måste fråga en halvpinsam fråga. Ngn mer än jag som fått problem med magen?? Jag kan inte alls "gå" som innan, jag har blivit heltrög och  herregud... Gaserna. De dödar både mig och min man. Katrinplommon är en bra grej, eller? Jag lovar att jag kan döda sju starka sjömän med de här. Kräks  
  • sweeet85
    Hallonet skrev 2013-07-09 18:25:58 följande:
    Tack så mycket! Då hänger jag kvar som en envis liten igel. Flört Mina bröst kom idag med. Petade lite på dem för en kvart sen och det gör ff ont!

Men jag måste fråga en halvpinsam fråga. Ngn mer än jag som fått problem med magen?? Jag kan inte alls "gå" som innan, jag har blivit heltrög och  herregud... Gaserna. De dödar både mig och min man. Katrinplommon är en bra grej, eller? Jag lovar att jag kan döda sju starka sjömän med de här. Kräks  
    Ja känner igen mig i det du säger om magen.. Haha. Sjukt gasig och blivit trög i magen.. Inte roligt, så får nog ta tag i det. Katrinplommon, linfrön kan hjälpa mot trög mage. Finns en hel del saker till men kommer inte ihåg vad det var bara.
  • Alfaqueen

Hej alla. Här är en till som väntar ett litet syskon. Det är ju tidigt än, men det kan ju vara kul att få älta symptom med någon annan än pappan Jag har två söner sedan innan, en som är 7 år och en på 3, så det där med syskonvagn har jag tyvärr inga tips om...

Även jag har haft problem med magen, som Hallonet och sweeet85, jag kör med katrinplommon! Ömmande bröst, som också blivit lite större, jajjemän. Mitt största problem just nu är hur undvika jobbiga situationer på alla semesterns grillfester! Man kan ju inte köra bil VARJE gång, och riktigt mogen för att berätta för alla är jag inte än...

Jag skall på inskrivning på torsdag, då blir det väl lite mer verkligt. För tillfället glömmer jag bort lite då och då, innan man kommer på varför man är så himla trött   

• kgv

Jag har redan börjat fundera på vagn. Min son kommer vara 2 år och 2 månader när bebisen kommer så vagn är ett måste. Vi har dock en trång hall så just nu har vi en teutonia fun som bara är 54 cm bred Har kikat på en Baby jogger city select som är en syskonvagn på längden. http://www.babyjogger.se/cityselect.aspx Något annat funkar nämligen inte här storleksmässigt. Har sett att det är många som har den och de jag har frågat är väldigt nöjda.

Svar på tråden BF Mars 2014