Mom14 skrev 2013-07-09 18:16:05 följande:
Bildtråd fixar jag strax :)
Och SJÄLVKLART får ni vara kvar, mer att jag starta för jag väntar syskon men som sagt ni alla oavsett syskon eller ej är välkommna!
Jag kan vara lite seg på att svara här, men läser igenom allt när jag hinner, inte lätt att arbeta heltid och hinna med allt. Men jag ser och jag fixar :)
Mina symptomer började nu denna vecka, 6, svullna bröst, trötthet och imorse fick jag knappt i mig frukost för jag mådde så illa. :-/
Ni med syskon, hur gör man med syskonvagn? Några med fler än 1 barn som kan tipsa lite om era syskonvagnar? Behöver man någon? vad ska man ha? Ja många frågor på den fronten som jag redan nu kollat lite på :P hehe
Tack så mycket! Då hänger jag kvar som en envis liten igel.

Mina bröst kom idag med. Petade lite på dem för en kvart sen och det gör ff ont!
Men jag måste fråga en halvpinsam fråga. Ngn mer än jag som fått problem med magen?? Jag kan inte alls "gå" som innan, jag har blivit heltrög och herregud... Gaserna. De dödar både mig och min man. Katrinplommon är en bra grej, eller? Jag lovar att jag kan döda sju starka sjömän med de här.