• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Hallonet

Här kommer en bra idé från anaconda!

" Vi måste ha en bildtråd oxå!! Så vi har en snack (denna) sen bf tråd och en bildtråd där vi lägger upp allt vi vill visa! Mage, inköp, ul bilder, rum mm! Kan inte nån fixa de? TS KANSKE? Sen uppdatera tråden med alla länkar så man hittar smidigt!
    Btw har jag vart extremt klumpig sen jag fick pluset i torsdags! Har även märkt att orden kommer ut i fel ordning ibland när jag pratar!!!
    Har även vart på Ikea idag med svärmor och inhandlat lite diverse saker dock inga baby grejer men vi slank ju in på den avd och gluttade lite :) och jag längtar tills vi ska börja inhandla allt!!!"

Kanske kan TS starta en bildtråd och sen länka igen i trådstarten? Glad Annars kan jag starta en tråd men den behöver ff länkas och det kanske är roligare om upphovsmakaren får starta även en ny bildtråd. Flört   

• piiiinkcat

tjohej... inte plussat ännu men behövs knappt då jag med all sannorlikher är gravid. tredje barnet... som vanligt ej planerat (det är ju så det blir plus).

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • piiiinkcat

molvärk. illamående. kramp i vaderna. slem i munnen när jag sover. snurrig utöver det vanliga. ömma bröst. känns som revbenen tryckts ut.. vet ej varför dock. sover dåligt. kissenödig hela tiden.

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • piiiinkcat

Två prematura födslar samt utomkvedshavandeskap och ett missfall i botten... men nu skall det väl gå vägen

*Molly 061216 *Leonard 090519 *en liten änglaflicka 050817
  • Serahjay

Varför inte lägga in bilder i denna? Blir ju jobbigt att hålla reda på alla trådar. :s

• Malin8803
    Serahjay skrev 2013-07-09 06:06:16 följande:
    Varför inte lägga in bilder i denna? Blir ju jobbigt att hålla reda på alla trådar. :s
    Håller med :)
  • himla
    Hallonet skrev 2013-07-08 22:33:46 följande:
    Här kommer en bra idé från anaconda!

" Vi måste ha en bildtråd oxå!! Så vi har en snack (denna) sen bf tråd och en bildtråd där vi lägger upp allt vi vill visa! Mage, inköp, ul bilder, rum mm! Kan inte nån fixa de? TS KANSKE? Sen uppdatera tråden med alla länkar så man hittar smidigt!
    Btw har jag vart extremt klumpig sen jag fick pluset i torsdags! Har även märkt att orden kommer ut i fel ordning ibland när jag pratar!!!
    Har även vart på Ikea idag med svärmor och inhandlat lite diverse saker dock inga baby grejer men vi slank ju in på den avd och gluttade lite :) och jag längtar tills vi ska börja inhandla allt!!!"

Kanske kan TS starta en bildtråd och sen länka igen i trådstarten? Glad Annars kan jag starta en tråd men den behöver ff länkas och det kanske är roligare om upphovsmakaren får starta även en ny bildtråd. Flört   

gillar ... alltid roligt att följas åt på flera sätt
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Dracarys

Jag började må illa i vecka 3-4. Nu är jag i vecka 5 och det spänner över magen, lite som mensvärk.

Om två veckor ska jag till BM för hälsosamtal mm.

Svar på tråden BF Mars 2014