sweeet85 skrev 2013-07-09 18:53:48 följande:
Ja känner igen mig i det du säger om magen.. Haha. Sjukt gasig och blivit trög i magen.. Inte roligt, så får nog ta tag i det. Katrinplommon, linfrön kan hjälpa mot trög mage. Finns en hel del saker till men kommer inte ihåg vad det var bara.
Mosar in katrinplommon på löpande band i kakhålet nu.

Får väl se om det hjälper. Hoppas verkligen det!
Alfaqueen skrev 2013-07-09 19:29:38 följande:
Hej alla. Här är en till som väntar ett litet syskon. Det är ju tidigt än, men det kan ju vara kul att få älta symptom med någon annan än pappan

Jag har två söner sedan innan, en som är 7 år och en på 3, så det där med syskonvagn har jag tyvärr inga tips om...
Även jag har haft problem med magen, som Hallonet och sweeet85, jag kör med katrinplommon! Ömmande bröst, som också blivit lite större, jajjemän. Mitt största problem just nu är hur undvika jobbiga situationer på alla semesterns grillfester! Man kan ju inte köra bil VARJE gång, och riktigt mogen för att berätta för alla är jag inte än...
Jag skall på inskrivning på torsdag, då blir det väl lite mer verkligt. För tillfället glömmer jag bort lite då och då, innan man kommer på varför man är så himla trött
Hej och välkommen!

Grattis oxå! Grillfester är inget större problem för oss. Vår semester har på ngt vis blivit uppbokad dagtid med folk, himla smidigt.

Så då dricker man ju oftast inte... Hehe.