• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • lajban
    Dracarys skrev 2013-07-09 08:22:53 följande:
    Jag började må illa i vecka 3-4. Nu är jag i vecka 5 och det spänner över magen, lite som mensvärk.

Om två veckor ska jag till BM för hälsosamtal mm.

Samma här, började må illa på jobbet en vecka innan plusset... men än så länge här man klarat sig från att sitta grön i ansiktet framför kollegerna! :) hittills här magen svällt upp först på eftermiddagen men nu verkar det som om den ska börja redan från morgonen...
  • 3längtan

Här börjar brösten svälla rejält. Svullna och hårda. Känns som om jag skulle kunna börja amma imorron.

• IdaMaria85
    Malin8803 skrev 2013-07-09 07:17:44 följande:
    Vilken vecka började era symptom?

Jag kände av symtomen direkt runt ägglossning, hade en väldig molvärk i äggstockarna vid ägglosssning och oerhört ömma bröstvårtor, dagarna efter ägglossningen var brösten lite ömma, kände tydligt av när ägget fäste och sen kom alla symtomen smygande, trötthet, molvärk i mage, äggstockar mm...
    Hade försökt sen i augusti så jag har väl lärt känna min kropp vid detta laget :D

Grattis alla till era plus!!   
  • Dracarys
    lajban skrev 2013-07-09 08:33:49 följande:

Samma här, började må illa på jobbet en vecka innan plusset... men än så länge här man klarat sig från att sitta grön i ansiktet framför kollegerna! :) hittills här magen svällt upp först på eftermiddagen men nu verkar det som om den ska börja redan från morgonen...
    Jag fick tips av BM om att äta postafen mot illamående. Ska iväg och  köpa i eftermiddag.

• Malin8803

Oj hoppas inget e fel då , för jag känner inget än. Kanske trötthet lite , dock va de i lördags jag plussade . Jag hade känningar runt äggstockarna o de i ca två veckor innan beräknad mens men de har gått över nu. Hoppas de e vanligt att man inte känner nått som att känna nått såhär tidigt.

• Hallonet
    Dracarys skrev 2013-07-09 09:18:51 följande:
    Oops, den här tråden låg visst under syskon. Ibland är det svårt att se!

Haha, men gud! Det har inte jag heller sett! Äh, jag stannar kvar... Nu har jag ju rotat mig. Flört Om jag inte blir utkastad förstås.
  • Hallonet

Jag har inte ens sneglat i listan till höger, var tråden låg. ja ja. Om ts är snäll, så får vi ju stanna kvar, vi som väntar första.

• Afla

Det gör säkert inget att ni utan syskon är med här också :)

Jisses vad trött jag varit idag, är ju bara på 4+2 idag. Skönt att ha semester snart om tröttheten ska komma redan :)

Svar på tråden BF Mars 2014