• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Oj oj oj vad alla skriver .. Hinner ju knappt med hahaha ... Ja i helgen började verkligheten igen .. Spy varje dag å må illa... Å trött .. Men inget i brösten men känner mig svullen till å från.. Vi har berättat för våra närmsta å vissa vänner .. Men de beror på att de kan va skönt å få lite hjälp med dotra när hon är på sitt piggaste humör svårt å fatta att man ska ha en till redan .. Novalie är som sagt bara 5 mån nu.. Å så får vi se va bf blir efter rul ..

• piiiinkcat

Å jag har inte ens berättat för min sambo att jag kanske är gravid...

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • Hallonet
    piiiinkcat skrev 2013-07-10 18:16:23 följande:
    Å jag har inte ens berättat för min sambo att jag kanske är gravid...

Finns det ngn speciell orsak eller har det inte funnits läge? Glad Alla gör ju på sitt vis, liksom.

Ang barnvagn så har jag sen länge hittat en jag vill ha. En Tessa duo! Troligen en blå eller röd. Har konktakt med en tjej i en annan tråd här som köpte den och är såååå nöjd! Så det känns bra, för det är ju inget känt märke direkt så jag var lite tveksam. Men hon ångrar sig inte! Får jag länka, förresten? Har ingen aning, jag får väl bli tillsagd isf...

http://www.barnvagnar-webbutik.com/produkter/barnvagnar/tessa-duo-barnvagnar.php

• piiiinkcat

Nja, det är ju inget vi planerat in direkt så jag vill vara helt säker först innan jag säger något.. åtminstone några dagar till

Vi vill ha en liten smidig vagn som tål mycket, långa promenade i skog och mark. Ingen stadsvagn alltså.. men den skall vara liten så att den är lätt att få med på länsbussen och i bilen. Sen är ju komfort viktigt att den är byggt av ett tåligt material som är väl testat. Sitt och liggdel med vändbara alternativ är ett måste.

Detta är min ögonsten: www.bugaboo.com/learn/bugaboo-buffalo

• piiiinkcat

Skulle inte säga något till släkten för den delen heller förräns vi varit på VUL i v 6 och kanske VUL2 v 12.

• Malin8803
    kgv skrev 2013-07-10 12:07:38 följande:
    Vi köpte tvillingarnas vagn bara några dagar innan de dog. Med sonen köpte vi vagn kring vecka 30 när jag började trodde på att han skulle överleva. Jag kommer definitivt inte köpa någon vagn innan vecka 30 den här gången heller. Men det är väldigt mysigt att spana och fundera

Välkommen! Hur många månader kommer det bli mellan dina då?

Aa de e de :)
  • juliaannaeva

Det kommer vara drygt 20 månader emellan dottern o bebisen försöker få tag på
    Gyn o göra ett vul har lite små smärtor i magen :/ tror inte de är någon fara men vill kolla upp de i alla fall :)

• Tessvik

Hej fick plus på stickan idag! :) en månad efter mitt missfall.....så det gick super fort denna gång!
    Hoppar in i den här tråden om det går bra. Grattis till er allihopa!
    Är svårt att räkna ut bf då jag inte hann få mens mellan missfallet och pluset....men har räknat ut  BF 15 mars :) så får se hur bra det stämmer. 

• Hallonet
    Tessvik skrev 2013-07-11 12:06:20 följande:
    Hej fick plus på stickan idag! :) en månad efter mitt missfall.....så det gick super fort denna gång!
    Hoppar in i den här tråden om det går bra. Grattis till er allihopa!
    Är svårt att räkna ut bf då jag inte hann få mens mellan missfallet och pluset....men har räknat ut  BF 15 mars :) så får se hur bra det stämmer. 

Välkommen! Skönt att vara tillbaka på banan så fort! Glad Ska du in på vul eller ngt sånt för att få se hur långt gången du är? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hur mår ni allihop? Jag mår bättre idag! Har normalont i brösten, dvs lite. Har lite ont i ligament osv. Magen är ff körd, men imorse bakade jag frukostbullar fullproppade med linfrön så jag hoppas det ska göra ngn nytta... Annars mår jag förvånansvärt bra. Har lite mf-nojja men ska INTE sabba tråden med den! Jag ska försöka vara positiv! Ngn som hunnit ta några bilder osv på magen? Har ni fått ngn mage än?          
  • piiiinkcat

ingen mer mage än vanligt.. men känner mig mer spänd nu.. men jag har inte bim förräns nästa torsdag så jag får väl avvakta med testet

Svar på tråden BF Mars 2014