• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • piiiinkcat

bim-6 idag... känns lite tidigt å testa redan... på måndag blir det nog isf. svårt att hållas på halster

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • piiiinkcat

hur tänker ni göra på jobbet. tänker ni berätta eller får tidrn utvisa?

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • tjejhalmstad

Hej. Hoppar också in här. Fick plus den 29juni. Men är nu orolig för missfall :( Har börjat få lite ljusbruna flytningar och även igår kväll en gång en liten rosa flytning. Någon mer som fått sånt som kan stilla min oro?

• anaconda

Alltså är de bara som som har sån tur att må hur bra som helst? Har inga symptomer/illamående/krämpor alls, växt värk till och från men inget annat!

Fick lov att ta ett cb digital och de kom upp gravid 2-3 så de är ju livat i magen och allt är som de ska!

• Hallonet
    tjejhalmstad skrev 2013-07-12 06:47:59 följande:
    Hej. Hoppar också in här. Fick plus den 29juni. Men är nu orolig för missfall :( Har börjat få lite ljusbruna flytningar och även igår kväll en gång en liten rosa flytning. Någon mer som fått sånt som kan stilla min oro?

Hej och välkommen och grattis! Det är ganska vanligt med både färgade flytningar och även blödningar tidigt i graviditeten, det behöver inte betyda ngt. Så andas och avvakta lite. Glad
    anaconda skrev 2013-07-12 09:09:50 följande:
    Alltså är de bara som som har sån tur att må hur bra som helst? Har inga symptomer/illamående/krämpor alls, växt värk till och från men inget annat!

Fick lov att ta ett cb digital och de kom upp gravid 2-3 så de är ju livat i magen och allt är som de ska!

Jag är så trött. SÅ trött!! Känns som att jag skulle kunna när som helst och hur som helst. Jag orkar sitta i soffan och surfa ungefär. Foten i munnen Jag har lite molvärk som kommer och går, ont i ligament och nu gör även bröstvårtorna ont - kunde inte ha lakanet liggandes mot bröstet inatt för då värkte de.

Vecka 6 idag! Tjoho!           
  • lovetove

Vecka 7 idag! 
    Jag måste få fråga er en sak... Jag känner mig lite deppig och få små ångestattacker ibland. Är det nån annan som känner så här? Annars är jag ju hur glad som helst för graviditeten, jag har semester och solen skiner, så jag har verkligen ingen anledning att vara deppig eller ha ångest. 

• tjejhalmstad
    Hallonet skrev 2013-07-12 09:42:15 följande:

Hej och välkommen och grattis! Det är ganska vanligt med både färgade flytningar och även blödningar tidigt i graviditeten, det behöver inte betyda ngt. Så andas och avvakta lite. Glad

Jag är så trött. SÅ trött!! Känns som att jag skulle kunna när som helst och hur som helst. Jag orkar sitta i soffan och surfa ungefär. Foten i munnen Jag har lite molvärk som kommer och går, ont i ligament och nu gör även bröstvårtorna ont - kunde inte ha lakanet liggandes mot bröstet inatt för då värkte de.

Vecka 6 idag! Tjoho!           
    Ska försöka. Men väntar samtal från gyn snart då BM ville att en läkare ändå skulle undersöka mig.
  • Hallonet
    lovetove skrev 2013-07-12 10:03:48 följande:
    Vecka 7 idag! 
    Jag måste få fråga er en sak... Jag känner mig lite deppig och få små ångestattacker ibland. Är det nån annan som känner så här? Annars är jag ju hur glad som helst för graviditeten, jag har semester och solen skiner, så jag har verkligen ingen anledning att vara deppig eller ha ångest. 
    Japp jag! Mest över träningen som uteblir dock. Jag brukar träna en del och nu orkar jag INGET. Och det sliter på mitt psyke, igår satt jag och grät över det t o m. Foten i munnen Inte van vid att vara så sliten, det är jobbigt. Vad känner du, är det ångest för framtiden, att ta hand om en liten? Att saker förändras?
  • Tessan8308

har gått 6+4 (7) blir Vul i v 8  har en 7 månaders hemma

men vi kommer inte gå ut med detta förren närmare Rul

har 3 barn tidigare födda 2002, 2005, 2012

• Tessan8308
    Tessan8308 skrev 2013-07-12 10:18:36 följande:
    har gått 6+4 (7) blir Vul i v 8  har en 7 månaders hemma

men vi kommer inte gå ut med detta förren närmare Rul

har 3 barn tidigare födda 2002, 2005, 2012
    bf 2 mars

Svar på tråden BF Mars 2014