• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Br0k3n

Hej:) hoppar gärna in här med :) bf ca 11 Mats om allt gåe som det ska, en dotter född i mars 12 . Har vul den 6/8 så får veta mer säkert då :) ska läsa ifatt tråden sen med :)

• tjejhalmstad
    Ekorren91 skrev 2013-07-13 09:24:52 följande:
    Heej. Jag hänger på här :) Skriv in mig i BF listan.
    Jag har BF 18 mars och väntar mitt andra barn (om allt går som det ska)..

Jag hade tre dagars bruna flytningar, någon mer här som haft det?
    Är lite orolig utav mig men det ska nog gå bra.

Jag har en dotter på 4 år sedan tidigare :)
    !! :D

Hej . Äntligen (om man nu får säga så) så finns där en till som haft bruna flytningar. Jag har också haft det i tre dagar Väldigt lite men så orolig man är. Har du pratat med bm om det? Vilken vecka är du i nu? Ja antar att jag är runt v.7.
  • Ekorren91
    tjejhalmstad skrev 2013-07-13 14:30:52 följande:
    Hej =)

Jag är i vecka 5. De bruna flytningarna kom samma dag som mensen var beräknad. Och sen fortsatte den i tre dagar. Väldigt sparsam men den fanns där. Sen var jag inne på gyn och dom kunde då se gammalt blod i slidan. Men ingenting jag skulle oroa mig över. Barnmorskan säger att det är vanligt och helt normalt. Så jag litar på det. Så får jag se den 25e när jag ska tillbaka till gyn =)
  • juliaannaeva

Åh ikväll mår jag verkligen pyton... Ligger o soffan o de känns som jag är på väg att kräkas... >

• himla

ååå jag har åkt på världens förkylning ... + att jag jobbat idag ... sitter liksom fast i soffan just nu ... funderar nästan på att gå och lägga mig ...

urk ...  

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • kgv

Idag har jag börjat känna lätt illamående om det dröjer för länge innan jag äter. Känns faktiskt härligt eftersom det verkligen är ett tecken på att jag är gravid. Brösten ömmar lite när jag tar av bh:n. Annars känner jag mig sjukt ogravid. "Njut" sa min man. Och jag måste nog hålla med Har mått pest och pina de andra graviditeterna.

Det kommer bli 26 månader mellan mina. Hade helst önskat 24 men det här blir också bra.  

• krikkelin

Hej, jag hänger gärna med här!

Jag har en 15 månaders pojke sen innan och plussade lite oväntat igår.

Jag har inte fått tillbaka min mens efter förra graviditeten så vet egentligen inte hur långt jag har gått.

Gjorde ett test i morse med veckoindikator och enlig det är jag i v. 4 eller 5 så då borde bf bli i mars om det stämmer

Jag har inte haft några symptom innan plusset men nu känner jag lite molvärk och tycker att magen putar, haha!

• himla
    juliaannaeva skrev 2013-07-13 20:01:37 följande:
    Jag är också tokförkyld :(

krya på oss
    kgv skrev 2013-07-13 20:12:37 följande:
    Idag har jag börjat känna lätt illamående om det dröjer för länge innan jag äter. Känns faktiskt härligt eftersom det verkligen är ett tecken på att jag är gravid. Brösten ömmar lite när jag tar av bh:n. Annars känner jag mig sjukt ogravid. "Njut" sa min man. Och jag måste nog hålla med Har mått pest och pina de andra graviditeterna.

Det kommer bli 26 månader mellan mina. Hade helst önskat 24 men det här blir också bra.  
    mina bröst är tokömma mest hela tiden ... njuter när jag är hemma å bara kan släppa dem lösa  
    krikkelin skrev 2013-07-13 20:15:34 följande:
    Hej, jag hänger gärna med här!
    Jag har en 15 månaders pojke sen innan och plussade lite oväntat igår.
    Jag har inte fått tillbaka min mens efter förra graviditeten så vet egentligen inte hur långt jag har gått.
    Gjorde ett test i morse med veckoindikator och enlig det är jag i v. 4 eller 5 så då borde bf bli i mars om det stämmer
    Jag har inte haft några symptom innan plusset men nu känner jag lite molvärk och tycker att magen putar, haha!
    välkommen !
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
Svar på tråden BF Mars 2014