• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Hallonet
    tjejhalmstad skrev 2013-07-12 10:07:55 följande:
    Ska försöka. Men väntar samtal från gyn snart då BM ville att en läkare ändå skulle undersöka mig.

Toppen! Skönt att bli omhändertagen.
  • Hallonet
    Tessan8308 skrev 2013-07-12 10:18:36 följande:
    har gått 6+4 (7) blir Vul i v 8  har en 7 månaders hemma

men vi kommer inte gå ut med detta förren närmare Rul

har 3 barn tidigare födda 2002, 2005, 2012

Välkommen! Och grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Novalie2013

Jag mår sååå illa.. Blir åksjuk i bilen precis som förra gången så jag förväntar mig det värsta nu... Hade oturen å krama toaletten varje dag förutom 2 på 12 veckor .. Åh denna gång verkar inte bli bättre :-/ tänkte på det ni skrev om barnvagn . Min blir ju nästan exakt 1 år när den nya ska kläckas vad ska man köpa ? Vagnen jag har idag får knappt min 5 månaders plats i längre . Så gärna nått med en längre liggdel

• Luttan

Har precis plussat Har väldigt lång och oregelbunden cykel men jag tror det blir BF ca 25 mars. Men jag ska ha snitt så de blir väl två veckor innan de om allt går vägen!!! Blir vårt tredje barn detta!

• sweeet85
    piiiinkcat skrev 2013-07-12 06:27:49 följande:
    hur tänker ni göra på jobbet. tänker ni berätta eller får tidrn utvisa?
    Ja kommer berätta efter semestern när jag gjort mitt vul/ul. Men bara för chefen.
  • Lilla kakan

Gud, min mage är sjukt svullen. Sjukt! Idag rotade jag fram ett par gravidjeans från förra gången och herrejösses vilken lättnad att slippa bli illamående av tajta kläder som trycker obehagligt. Med grymt pinsamt, gravidkläder i början av v7, är det normalt eller :-/

• Pixlar

Jag känner igen mig lilla kakan! Är i vecka 5 och kan inte längre ha mina vanliga jeans. Mina gamla gravbyxor är dock tre storlekar för stora och jag vill inte köpa nya riktigt än, så jag kör på leggings och klänningar! Riktigt skönt i värmen och rätt modell på klänning så döljs magen ganska bra också ;)

• kgv

Jag kommer berätta för chefen på jobbet direkt efter semestern (19 augusti) eftersom jag kommer bli sjukskriven redan i oktober pga hotande förtidsbörd. Så det blir ganska bråttom att hitta en vikarie till mig.

• Afla

Berättar inte på jobbet än, om de inte listar ut det. Klarade inte att dricka kaffe på frukostrasten och självklart var det nån som påpekade det och skämtade om att jag var gravid.

Och magen blir väldigt svulle på eftermiddag/kväll, har mest tighta kläder. Får nog köpa nåt lite mer pösigt att ha

Svar på tråden BF Mars 2014