• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • mammatillida

Hej!
    Jag hänger gärna in här om jag får..
    Jag har en dotter född mars -12 och väntar nu mitt andra barn!!

Jag är i v 8 och mitt BF är ca 1/3. Jag mår illa och spyr varje morgon. Brösten ömmar otroligt mycket och jag har yrsel på kvällarna.     

• juliaannaeva

Ja krya på oss ð???skoj att de är så många i tråden! :D alltid skönt att ha några att dela graviditeten med som är i samma sits och även sen när dem sömnlösa nätterna kommer o man känner sig lite Depp ;)

• Sansad

Hej alla!

Jag plussade ikväll och hänger gärna på denna tråd.

Har en dotter född 29 mars 2012 och går detta som det ska blir hon storasyster runt 25 mars 2014. Jag hoppas de slipper dela födelsedag.

Ska nu försöka läsa ikapp tråden :) 

• piiiinkcat

Någon som gjort könskoll på sin bebis? Inte för att man kan lita fullt ut på dem.. men det har ju dock funkat varje gång på mig (tre graviditeter). Jag får en flicka nu enligt den =)

Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • Hallonet

Krya på er alla förkylda (hamnar snart där jag med känner jag) och välkommen alla nya! {#emotions_dlg.flower}

piiiinkcat skrev 2013-07-14 09:45:02 följande:
    Någon som gjort könskoll på sin bebis? Inte för att man kan lita fullt ut på dem.. men det har ju dock funkat varje gång på mig (tre graviditeter). Jag får en flicka nu enligt den =)

Vad för könskoll? Jag gjorde ngn ful-grej på nätet och då fick jag pojke. Men vad har du gjort för test? Alla test är roliga även om de är högst ovetenskapliga.
  • juliaannaeva

Åh här ligger jag i 40
    Graders feber och tror att mina tuttar ska ramla av :S åh hoppas denna dagen är över fort!

• Hallonet
    juliaannaeva skrev 2013-07-14 10:57:31 följande:
    Åh här ligger jag i 40
    Graders feber och tror att mina tuttar ska ramla av :S åh hoppas denna dagen är över fort!

Haha, förlåt att jag skrattar... Men det lät så kul. Känns de som främmande prylar på din kropp? För så har jag börjat tänka om mina. Hårda bollar som sitter där på bröstkorgen. Vetefan vad det är men mina bröst är det INTE.
  • piiiinkcat
    Hallonet skrev 2013-07-14 10:24:23 följande:
    Krya på er alla förkylda (hamnar snart där jag med känner jag) och välkommen alla nya! Vad för könskoll? Jag gjorde ngn ful-grej på nätet och då fick jag pojke. Men vad har du gjort för test? Alla test är roliga även om de är högst ovetenskapliga.

bara det vanliga fl-testet.. finns ju dock olika. kolkade dock med lite olika datum och fick flicka med en veckas mellanrum. men det har ju stämt tidigare så det är nog rätt.
    Molly 061216 ✲ Leonard 090519 ✲ en liten änglaflicka född aug -05
  • elion

Hej!

Jag hoppar in i den här tråden! Jag fick ett plus igår på BIM-3 (tror jag) och vågar inte riktigt tro att det är sant... Slutade precis med prev.medel och det tog sig på första försöket. Så var det INTE förra gången då vi försökte 8 månader. Så jag är nog lite i chock. Men, i och med att allt gått så bra, väntar jag mig ett bakslag, hemskt att tänka så men så är det.

Och plötsligt kom det över mig: den här tröttheten som jag inte känt sedan förra graviditeten. Den är ju hemsk!
    Men det är typ det enda jag känner, +lite molvärk. Inga ömma bröst, men minns att jag inte hade det sist heller. Och luktsinnet har förstärkts med 10. Så jobbigt, tycker jag som vanligtvis har bra luktsinne.

Jag har en dotter på 2 år och egentligen hade vi nog tänkt att ha mer än 3 år mellan barnen... Men ack så välkommet med 2 år och 8 månader också!

Så nu skriver jag in mig i BF-tråden :) Och ska läsa igenom denna tråd!

Svar på tråden BF Mars 2014