• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Disney78

Åh så ledsamt Hallonet!! Lycka till med framtida försök och ev ivf. Många kramar!

• Afla

Nej, vad tråkigt Hallonet! Lycka till med ivf :)

Välkommen iSawas!

Nån som har några tips på vad man kan göra mot tröttheten, om det finns nåt. Förstår inte hur jag ska fixa att jobba denna veckan också. Längtar sååå efter semestern!

• iSawas
    Afla skrev 2013-07-15 13:45:28 följande:
    Nej, vad tråkigt Hallonet! Lycka till med ivf :)

Välkommen iSawas!

Nån som har några tips på vad man kan göra mot tröttheten, om det finns nåt. Förstår inte hur jag ska fixa att jobba denna veckan också. Längtar sååå efter semestern!
    Tack =) Ja vila de stunder du kan, finns ju annars på hälsokosten olika saker men vet inte hur de funkar =)
  • himla

hallonet... vad tråkigt ... det är aldrig roligt med såna besked ... kram

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Hallonet

Tack för ert stöd, fina fina människor!

• Melody 88

Jag hoppas jag slipper jobbigt illamående då jag har fobi mot det och kräkningar. 

Hej på er alla, Grattis till er som plussatGravid
    Jag Plus i  förgår, och haBIM imorgon 16/7-13
    Inte berättat nyheten för sambon. Detta var 
    inte planerat
    att ske nu. Gjort en abort tidigare för 2 år sen och den graviditeten var planerad
    och tog 
    13 månader, medans den här har tagit 3 månader, eftersom
    vi började ha lite oskyddat nu och då för 3 månader sen. 
    Jag har ju sagt att jag har koll på min ägglossning, vilket jag har så -
    man ska kunna skydda sig under den tiden, men nu har jag lyckats bli gravid 
    iaf.
    Och jag är inte sugen på 
    att gå igenom en abort till. Är i V 5 enligt FML och två appar i telefon.
    Hade Ägglossning
    2/7-13, så det stämmer nog ganska bra. Har bestämt att jag berättar för Sambon -
    på 
    fredag för då har mensen dragit över tiden  3 dagar. Jag har jätte regelbunden mens cykel så då -
    ber jag honom bara köpa ett digitalt test, så får han kolla på stickan... Rädd att han inte kommer bli så glad på mig. Men jag kan ju inte hålla på det för all evighet blir det inte MF kommer ju magen växa, och då blir han väl mer besviken om jag inte sagt något... Gråter Men nog måste han haft det i tanken då han haft oskyddad sex att detta kan inträffa, ovavsätt om man har koll på ägglossningen eller inte? Jag hoppas jag får en annan reaktion en den jag tror jag kan få... Jag vill helst behålla detta underverk om det vill stanna...

Suck .............. 

OBS: att jag även testa den klassiska bisolvon kuren en tablett från mensens första dag till ägglossningen

Jag är snart 25 år fyllda 
    & sambon fyller 28 i år. 

Intressen: Musik,sjunga,dansa,djur,ridning,natur med mera.

Grattis till er alla gravida första som omföderska.
    Eller hur man nu säger. 
  • elion

Jag säger som Afla - vad gör man mot tröttheten? Sov idag på dagen men är likt förbannat trött nu. Dessutom mådde jag så illa när jag vaknade att jag kräktes. Det här är på BIM-1 och jag som inte mådde illa förrän i vecka 8 sist. Hua!

Jag beklagar, Hallonet! Lycka till nu!

• himla

ja just ja , var ju på inskrivning idag... alla prover såg bra ut så här långt.
    Bokat in Kub, RUL och datum för sockerbelastning ( då jag fick sen grav.diabetes m förra barnet). så nu är kalendern inbokad framöver ...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Pluto123

Hej hej!

Jag är i vecka 6 och är beräknad 16 mars! Känns väldigt tidigt att säga Hurra "på riktigt" men gläds självklart av det inombords! ????

Detta blir i så fall vårt andra barn! Vi väljer att vänta på att berätta för vår son som är 4,5 år tills jag gått över vecka 12! ????

Ha det gött!

Svar på tråden BF Mars 2014