Första barnet - BF Mars 2014
Ja kolla om det kanske går att skickas hem till dig! :)
Ziiah, jisses vilka dagar du haft.. Hur mår du idag då?? Hoppas det blir bättre..
Förstår lite ditt förtroende mot vården. Ibland måste man kommit på vilken sjukdom, vilket läkemedel du ska få och sen gå till läkaren..
Zobeideh: vilken tur du har med drömmar, jag drömmer konstant att min sambo ska lämna mig / vara otrogen och det är ingen som vill ha mig, så jag blir lämnad som ensamstående.. min sambo har dock inte gett mig nånting att vara orolig över. Han har till och med börjat klappa på magen och pratar mycket om barnets framtid och att vi ska hålla ihop osv. Men jag tror rädslan att bli lämnad ensam är den värsta för mig.
Majsa88 sex är riktigt obehagligt, drt blir inte bättre av att jag har känslig livmodertapp och blöder en vecka efter. Min sambo är inte heller särskilt sugen för den delen heller så vi håller oss lite..
Jag känner inget om nån moderkaka..
Jag håller med er med att det ska vara robusta hjul , men inte fast, utan de som kan röra sig.
Är det någon mer än jag som har fruktansvärt ont där nere? Som att något trycker på inifrån - ut och ner.. jag börjar undra om det är foglossning. Men att det gör så här ont redan nu?? Det blir ju värre ju längre veckan går, igår kunde jag knappt stå upp. Idag har det redan börjat och jag kan knappt sitta på tåget?
Nä hörrni, jag kommer avvakta lite med barnvagn. Tänkte kanske november/december. Ni som bor i sthlm området kan avvakta till baby-mässan och se om ni kan hitta något billigare där?