Awanata skrev 2013-09-02 10:54:39 följande:
Åh jag tycker synd om er som börjar få ont i svanken och är täppta i nästan. Det måste göra det jättejobbigt att sova :-/ Jag klagar över att jag vaknar på nätterna för att kissa men jag ska inte klaga alls!
Nu har vi berättat för hela världen att jag är gravid. Det känns skönt att slippa dölja det längre. Vissa förstår inte att vi berättade det så tidigt men.. såå tidigt är det väl ändå inte? Är ändå i v 14. Jaja
Hur går det för alla? Hur mår ni? Har ni börjat njuta av graviditeten?
Jag berättade till min syster när jag kolladr första stickan ( hon blev väldigt ledsen när jag gick igenom MA i juni) sen dricker vi alltid vin när vi ses, då vi bor i två olika städer, så det är svårt att dölja det för henne. Pappa fick reda på det i samma veva.
Två av kollegorna berättade jag för då v 6 mest för att det är mer ansträngande att dölja något så stort för de personer man är med mestadels av sin vakna tid.
Min närmaste väninna fick reda på de runt v.8.
Min chef v10 så hon ändå kan planera verksamheten, jag kan lugnt säga till om jag behöver gå iväg till bm osv.
De jag umgås med mest och pratar med mest vet, men nu kommer jag nog vänta så länge det inte syns på mig :)
Min sambo har inte sagt till någon just för det tog så hårt på honom med MA.
Jag mår väldigt bra idag, ska in till bm om 9 min, därav detta inlägg om ingenting egentligen, är fruktansvärt nervös.. kanske den sista blödningen var ett tecken på att något inte stämmer :(
Och som sagt, njut så länge du inte har illamåenden osv..