• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Idiiis91

Har lagt ut Magbild i bildtråden :) dock ser inte jag någon skillnad alls på min mage. Skika gärna!

• majsa88

Haha nä kan förstå att det är obehagligt.

Zobeideh skrev 2013-09-14 13:59:24 följande:
    Majsa88: nä vi skulle aldrig pratat om de haha :-P

Jo de här med fingrarna är ju bättre men ush jobbigt ju :-P

• MagdalenaZ

Okej inga symptom igen.. oron i kroppen växer.. jag har börjat ogilla helger oerhört, kan inte ringa bm och för mycket tid att tänka på det. :(

• Zobeideh

Nu är det två dagar kvar till inskrivning och jag känner hur nerverna börjar komma. Har jag två dagar kvar av lycka innan drömmen tas bort? eller kommer jag höra mitt mirakels hjärta slå? Sist jag såg hjärtat va i vecka 7 vilket betyder att va som helst kan ha hänt utan att jag vet om det. Jobbigt att inte veta hur dagen kommer sluta

• MagdalenaZ
    Zobeideh skrev 2013-09-15 12:36:05 följande:
    Nu är det två dagar kvar till inskrivning och jag känner hur nerverna börjar komma. Har jag två dagar kvar av lycka innan drömmen tas bort? eller kommer jag höra mitt mirakels hjärta slå? Sist jag såg hjärtat va i vecka 7 vilket betyder att va som helst kan ha hänt utan att jag vet om det. Jobbigt att inte veta hur dagen kommer sluta

Det kommer nog gå bra ska du se.. håll oss uppdaterade :)

Har du börjat få lite mage?
  • Cinnicon

Hej hopp! Ny här. :) Gravid 9+3 och har inte skrivit in mig ännu. Fick veta att jag var gravid förra veckan samma dag jag skulle till Kreta. :) Veckan på Kreta var rätt jobbig då jag knappt kunde äta. Fick hungerkänsla men så fort jag skulle äta fick jag mer en mättnadskänsla. Mådde illa. Funka bäst med glass ;) Förkyld nu ovanpå detta. Ringer bm i morgon och ser fram emot det. Hade missfall i maj. 27 år med en sambo på 34. Bor i Skåne.

• Zobeideh

MagdalenaZ: självklart håller jag er uppdaterade

Ja den har börjat komma fram. Eller börjat och börjat jag har typ varit svullen från första början och folk har frågat om de e säkert de inte är tvillingar där inne haha.

Har din mage börjat synas än? :)

• Nyfniken83

Välkommen Cinnicon! Då fick du precis som mig veta om Bullen i ugnen ganska sent. Jag plussade i v 7-8.. Ganska skönt tycker jag.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014