Första barnet - BF Mars 2014
Började läsa i papperna nu när ni pratar om kostnader för bilder på RUL. Trodde faktiskt det var gratis (?), men det kostar 20 kr/bild i Landskrona!
Började läsa i papperna nu när ni pratar om kostnader för bilder på RUL. Trodde faktiskt det var gratis (?), men det kostar 20 kr/bild i Landskrona!
Zobeideh: läste om BMs miss angående din tid! Riktigt dåligt av dem, men då kanske du får lite "better treatment" från dem till nästa gång ;)
Jag fick ingen direkt kallelse. Men när ni började skriva om att man måste betala för bilderna så började jag titta i den mapp jag fått från BM, som jag ska ha med mig vid varje besök. Där står det att man inte ska kissa precis innan (och att man ska betala 20 kr / bild ). Sen nämnde min väninna det till mig efter att hon varit på besöket, hon sa att hon hade fått rätt otydliga bilder just för att hon kissat precis innan.
Så det återstår och se.. jag blir alldeles för otålig som jag ska sitta och va kissnödig vid ett sådant besök.
Apropå servicekontor så ska de handläggarna kunnat lite om allt på tre myndigheter Skatteverket, FK och Pensionsmyndigheten.. så om ni är osäkra om namn på barn, personnr och föräldrapenning / SGI och vill veta mer så ska ni absolut uppsöka de kontoret i era städer! Är det något kan ni alltid fråga mig ..