Första barnet - BF Mars 2014
Varför ska hon föda i Sverige? Vem ska stå för den kostnaden då hon inte är skriven i Sverige?

Det här med sexet.. här har jag bpde sexdrömmar och är på min sambo, det är inte det att jag känner mig sexig eller snyggare än vanligt utan lusten har ökat, medan min sambo verkligen inte vill. Vi är väldigt öppna med varandra och jag har frågat om han hjälper sig själv men han säger att han inte gör det.. han gillar iaf inte tanken att "det finns något där", han tycker dessutom att magen är läskig! Det är bara att acceptera, vi är ju trots allt så olika...
Ni som studerat och har arbetat innan, ska ändå försöka skicka in de uppgifter om era tidigare arbetsgivare.. alla inkomster över 10700 kr /år räknas (det blir ca 22 kr / dag, men det är alltid något)
Har man "så låga inkomster" så har ändå ändå garanterat 225 kr / dag innan skatt i föräldrapenning.
Men om man då blir sjuk, kan det vara värt att ha en SGI fastställd..
Det kommer komma lite regeländringar från och med 1 januari 2014, men återkommer med en sammanfattning kring det! :)
Vet inte om ni menar att det drar på utsidan av magen, jättemärklig känsla, jag hade så ont att jag knappt kunde stå upp till slut. Har ont idag med, men inte lika jävligt som igår..
Imorse insåg jag verkligen att jag är "tjock".. jag har ett par jeans som är mina "tjockis"byxor De har passat trots att man gått upp några kilo, idag kunde jag inte ens stänga gylfen.. jag stannade upp och iaktog mig själv i spegeln, gylfen öppen, magen står ut (den har hittills inte gjort det på morgonen), innan jag ens hann säga något så kom min sambo och sa : "nej du är inte tjock älskling, du är gravid och du har aldrig varit vackrare".. Ganska mysigt när jag precis var på väg att gråta :)