Första barnet - BF Mars 2014
Har du kollat på mammasidan.se, där finns både kinesiska kalendern och ett annat test.. på det testet fick jag 50%.. :)
Äh, allt är en myt! Jag tror inte kinesiska kalendern är vetenskapligt bevisat.. men som sagt, det är ju kul och se vilka av dessa tester stämmer in, i och med att det visar så olika 
Jag har legat och sovit hela dagen.. helt slut efter en veckas arbete!
Jag provade dopplern igen och hörde ingenting, tänkte att jag slängt 400 spänn i sjön! Jag glömde tuben till gelén på nattduksbordet, så när sambon la sig i sängen frågade han lite gulligt om jag kunde smörja in hans händer .. Jag skrattar och säger att tuben är gelén till dopplern. Så han säger att jag ska hämta den igen för han vill prova att lyssna. Men när han provar mot mitt hjärta så vänder han den upp och ner! Näää du gör fel.. sa jag. Men dum som jag är har jag inte gjort rätt från början.
Jag tryckte ner den gula sidan där lampan lyste när jag försökte! Haha!
Så där låg vi, lyssnandes på våran bebis hjärta.. första gången för sambon! :)
Jag är faktiskt lite avundsjuk på er som orkar träna, jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet att jag inte orkar. Jag har ändå tränat en del i mitt liv men just nu är jag för slut för det!
Jag simmar en gång i veckan och går på mkt promenader, men jag hade gärnat gått tillbaka till gymmet för nåt pass! :(