Första barnet - BF Mars 2014
Vecka 15 idag!!!
Vecka 15 idag!!!
Heene: ja precis. Denna hungern haha! Har börjat vakna kl 5 av att man är riktigt hungrig. Börjar bli trött på att alltid vara hungrig haha.
Ush då har jag nog haft många spökveckor känns de som magen kommer och går som den själv vill :-P bara nu sen efter "mensvärken" i lördags som den blivit stenhård :-P
Känner som dig har inte haft så mycket så detta är oxå välkommet :-P
Hoppas inte de dröjer så länge till magen :-P
Nu har jag träffat läkaren.. Ingen sjukskrivning pga foglossning utan hon rekommenderade sjukgymnast. Det känns skönt! Jag sa att jag gärna ville lyssna på hjärtat och då gjorde hon ett UL. Ganska dålig bild så vi såg bara huvudet, ryggraden och det pickande lilla hjärtat. Underbart! Går in i vecka 16 imorrn och på lördag gifter jag mig. Känns som den bästa veckan i år(hittills).
Spännande att se om man kommer kunna somna inatt. Imorgon vid elva kan allt bara försvinna från mig eller så kommer lyckan bli enorm. Är så otroligt nervös nu....
Om 3 timmar sitter man i rummet med BM. Och vet hur det verkligen ligger till. Jag e såååå nervös så jag har magont!
Taack!! jag hoppas verkligen de.
Absolut! Det gör jag :)
De va inskrivning jag hade
Nu är jag i alla fall hemma igen. Den sparka och hjärtat slog fint. Nu kan jag släppa allt de negativa. Nu vet jag att jag e gravid. Överlycklig till Max nu både jag och sambon
Awnata: vi lyssna bara. Inget ul
så ingen aning. Har fått tid till RUL den 21/10