Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag har oxå börjat tänka på vinterjacka. Har en fin hör hemma som jag köpte förra året men den kommer garanterat inte passa :-/

• Zobeideh

Anaconda va skönt att höra! Hoppas den håller sig väck

Åhh middagen låter jätte gott! Lasange är en av mina favoriträtter!!

• Zobeideh

Anaconda: ush fy låter inte alls kul.

Här är det bara bra. Mår faktiskt prima. Idag e nog första gången på länge jag känner typ mensvärk. Så här ska man ju inte klaga fast att de på något sätt gör en orolig. Men va jag har förstått de som så e de många som blir av med symtomen :)

• Zobeideh

Vilken härlig bild skönt att allt så bra ut. Passa nu på att njuta av graviditeten :) nu e den farliga tiden över

• Zobeideh

Här e en till som ska köra på Emmaljunga. Va först inne på en vagn med annat märke. Men känner mig tryggast med en emmaljunga. Men har absolut ingen aning om va de blir för någon. Har inte hittat någon som lockat än

• Zobeideh
    flowers skrev 2013-09-11 01:31:17 följande:
    Fattar inte!
    Sjukt orolig över dessa bruna flytningar.
    Rädd, rädd trots att jag igår såg en liten parvel röra sig och hjärtat slå.
    Blev tyvärr bakåtflyttad 2 dagar men det kanske är normalt?
    Ska försöka ringa min BM imorgon och hoppas hon kan stilla min oro.        
    Det är ingen fara med tanke på att du sett hjärta och allt slå =) Du är nog bara en av dem som lider av dessa blödningar =( tyvärr är det vissa som gör det. Men självklart förstår jag din oro!

Att bli bakåtflyttad är helt normalt så det är inget fel med de. =)
  • Zobeideh

Liten fråga här om vagnarna. Om man gillar att promenera mycket vilken är då bäst? Den med små hjul framme eller den där alla 4 hjulen är lika stora? Och nu tänker jag även vintertid. Någon som vet?

• Zobeideh
    Lovely90 skrev 2013-09-11 09:15:25 följande:

Svängarna hjul fram gör det mycket lättare att svänga när du är ute och promenerar. Du kan svänga i farten på ett annat sätt. Små hjul är svårare att ta sig fram på grus och i slask. Men de går ju att låsa så de inte svänger på sådant underlag. Jag vill ha lite större svängbara hjul och det finns på emmaljungas super Viking :)
    Får kolla in den vagnen tack för tipset =)
  • Zobeideh
    lele79 skrev 2013-09-11 10:12:12 följande:
    Har ni fått tid till RUL? Jag har inte fått ännu men det kommer kanske inte så tidigt?!?!
    Nä jag har inte fått tid än. Jag har inte ens haft inskrivning :p. Har inskrivning om 6 dagar wihoo :D
  • Zobeideh
    MagdalenaZ skrev 2013-09-11 10:22:57 följande:
    Som jag funderat. Min väninna som har en barnvagn som jag blivit förälskad i!
    Tako jumper x. Från Polen ska de vara billiga och det finns en butik i Lund som säljer den.
    Billig är den oxå :)
    var i Lund säljer dem den. jag gilla den extremt mycket :D. Den har den stilen jag precis är ute efter. Dock blir man lite så eftersom det inte är en emmaljunga. Men Har du hört något mer om den är bra eller så? :P.
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014