Första barnet - BF Mars 2014
Jag har oxå börjat tänka på vinterjacka. Har en fin hör hemma som jag köpte förra året men den kommer garanterat inte passa :-/
Jag har oxå börjat tänka på vinterjacka. Har en fin hör hemma som jag köpte förra året men den kommer garanterat inte passa :-/
Anaconda va skönt att höra! Hoppas den håller sig väck
Åhh middagen låter jätte gott! Lasange är en av mina favoriträtter!!
Anaconda: ush fy låter inte alls kul.
Här är det bara bra. Mår faktiskt prima. Idag e nog första gången på länge jag känner typ mensvärk. Så här ska man ju inte klaga fast att de på något sätt gör en orolig. Men va jag har förstått de som så e de många som blir av med symtomen :)
Vilken härlig bild
skönt att allt så bra ut. Passa nu på att njuta av graviditeten :) nu e den farliga tiden över
Här e en till som ska köra på Emmaljunga. Va först inne på en vagn med annat märke. Men känner mig tryggast med en emmaljunga. Men har absolut ingen aning om va de blir för någon. Har inte hittat någon som lockat än
Liten fråga här om vagnarna. Om man gillar att promenera mycket vilken är då bäst? Den med små hjul framme eller den där alla 4 hjulen är lika stora? Och nu tänker jag även vintertid. Någon som vet?