Första barnet - BF Mars 2014
Hallonpaj88: det va en otrolig känsla. Vi spela in de så nu sitter jag och lyssnar hela tiden haha
Hallonpaj88: det va en otrolig känsla. Vi spela in de så nu sitter jag och lyssnar hela tiden haha
Hallonpaj88: ja idag körde vi inskrivning med lite prover m.m plus lyssna hjärtljuden
Den 21/10 fick vi RUL
Awanata: ja eller hur! Enorm känsla. När BM sa oj va den sparka så titta jag bara på henne med världens smile och wow lixom den sparkar utan att jag känner något eller vet om de haha.
Wihoo ja jag ska ju till Turkiet nästa söndag och kommer hem veckan innan RUL
så tiden lär gå snabbt för mig haha
MagdalenaZ: vi hörde bara ett ljud haha. Så de ser ut som en. Hoppas vi på i alla fall haha.
Awanata: vi körde sen inskrivning pga att jag ville höra hjärtljuden då oxå så då satte vi senare tid
Men nu är det gjort
Vi ska absolut kolla könet haha både jag och sambon dör av nyfikenhet haha
Jesspett: här va de likadant när vi gick ut med vårt fick jag reda på 3 av mina andra vänner som jag umgicks med förr oxå skulle ha barn 2 st i feb och en i mars
Jesspett: jag har faktiskt inte hört något dåligt. Min svägerska har fått två barn här men hon har aldrig nämnt något dåligt så tror dem e bra här i Helsingborg
Tänker så här: när de väl kommer igång. Kommer man orka rymma till en annan ort? Vill man inte till närmsta? :-P