Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

MagdalenaZ skrev 2013-09-11 10:22:57 följande:
    Som jag funderat. Min väninna som har en barnvagn som jag blivit förälskad i!
    Tako jumper x. Från Polen ska de vara billiga och det finns en butik i Lund som säljer den.
    Billig är den oxå :)
    Lite fräckt med att den kan bli en bilbarnstol om jag fatta det hela rätt?  :)
  • Zobeideh
    jesspett skrev 2013-09-11 10:35:23 följande:
    Var på KUB ul idag och såg en livlig liten krabat som inte alls ville ligga och visa upp sig i "rätt" ställningar! ;)

Fantastiskt att se, det känns fortfarande lite overkligt att den ligger där och sprattlar I MIN MAGE?! hur sjukt är inte det liksom ;)

Fick ok värden på KUBet och nästa ultraljud blir i slutet av oktober. Ska bli skoj att se hur mycket som hänt tills dess. =) 
    Åh va härligt stort grattis =)
  • Zobeideh
    saraamandaa skrev 2013-09-11 11:08:27 följande:
    Jag fick tid vid inskrivningen och har RUL om en vecka :)
    Vilken vecka är du i? =)

Förlåt om jag kan ha missat de innan =)
  • Zobeideh

Åh Gus låter ju toppen med vagnen. Jag bor själv på tredje våningen utan hiss!!! :-/ så de kommer bli tufft med vagnen att dra den upp och ner. Tack så mkt för tipset ska absolut kolla upp mer om vagnen

• Zobeideh

MagdalenaZ: Ska absolut kolla in den :)

jag i vecka 14 13+2 :) på tisdag nästa vecka e det inskrivning som gäller. En rätt
    Försenad inskrivning men vi valde de enbart för jag ville höra hjärtljuden. Jag har ju inte kunnat ordna med extra vul tyvärr så hon lovade att vi skulle höra hjärtljuden för att stilla oron och då valde vi så sent så hon inte skrämmer upp mig. För de kan va rätt svårt och hitta ljuden så tidigt :)

• Zobeideh

Ja min snacka oxå om att höra då men de kunde finnas en minimal risk att vi inte hörde :-/ så hon ville att vi skulle vänta. Jo jag har ju gått till Gyn på sjukhuset hela tiden men dem e typ sten hårda med att man måste blöda och h smärta för att få tid. Riktigt irriterande eftersom de e hos dem jag gått hos under utredningen och dem vet va jag gått igenom. Men men de e så dem e. Sen ringde jag några men nej va svaret där för man inte va inskriven hos dem så jag gav upp.

• Zobeideh

Har ju inte sett på vul sen vecka 7 så nu e jag ju livrädd att vi inte kommer höra hjärtljuden på tisdag. Att jag fått MA typ långt innan vecka 12.

• Zobeideh

Awanata: sen igår har jag känt samma de har typ ja jag vet inte.. Typ känt som bubblor och något konstigt vid livmodern. Kan ju va de. Men man har ju svårt att tro de. Häftigt i så fall

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: skickar styrkekramar till dig. Låter inget alls vidare. Men försök tänka att där kommer något positivt av de hur jobbigt det än är.
    Det kommer vara värt de.

Kramar!

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014