Första barnet - BF Mars 2014
Ja verkligen. :)
Ja verkligen. :)
Hallonpaj88: självklart får du det. Välkommen och grattis till graviditeten
Hallonpaj: jag är beräknad 16/3 går in i vecka 15 imorgon 14+0
ska på inskrivning på tisdag och höra hjärtljuden för första gången. Och är allt bra så har jag en emmaljunga nitro som väntar på oss
Hallonoaj88: här i Helsingborg e dem stenhårda med de. Jag fick se i vecka 7 men de va endast för jag hade fått utomhavandeskap. Har man fått de så ökar chanserna att få de igen. Annars hade jag aldrig fått nu måste jag vänta till vecka 18 tråkigt nog
hade velat se min bebis nuuuu haha!
Anna14 va tråkigt att höra
får jag lov att fråga va en nackspalt är för något? Finns där något hopp? Gud va tråkigt lider verkligen med er
skickar massa styrkekramar till er båda
Hallonpaj88: ja det va de verkligen! Önskar inte ens min värsta fiende det. Så e glad för det bara hände en gång och att jag aldrig mer behöver uppleva de.
Åh va kul. Jag har inte fått min tid än. Jag är i Turkiet när jag går in i vecka 18 så jag måste vänta tills jag kommer hem
och jag e inte hemma förrän 13 oktober så blir ju därefter. Kan ju hoppas att jag får tid dagen efter haha
Ska förresten till Ullared i oktober så vill gärna ha reda på könet innan haha
MagdalenaZ: det här med att kämpa får att få vul är så jäkla sjukt tänk så hade du aldrig fått tid också hade gått där till vecka 18. Sjukvården idag alltså. Finns inte ord. Jag kämpade oxå med att få vul me mitt utomhavandeskap Helsingborg vägrade ta emot mig fick åka hela vägen till en privatklinik i Lund för att få reda på detta. Helt sjukt!!
MagdalenaZ: jag fick hjälp på Capio kliniken vid centralen. Kommer inte ihåg va jag sa till dem för att dem skulle ta in mig men då va jag så trött på att kämpa så jag va mest otrevlig i telefonen så dem tog in mig hehe :)
Jag visste aldrig då att de va Utomhavandeskap utan jag bara kände att de inte stämde. Så de va dem i Lund som upptäckte att jag hade de. Och när dem väl fråga mig är du säker på att du är gravid blev jag så förbannad och tog telefonen till Gyn akut i Helsingborg och tvinga dem ta in mig. Och då tog dem in mig direkt. Hade en riktigt tur som upptäckte de innan de "small"
Anna14: ush då förstår
sänder än en gång styrkekramar till er och hoppas ni får positiva besked nu i veckan! kramar