Första barnet - BF Mars 2014
Men vad typiskt. Vi som pratade om illamående. Stackars dig
Majsa88: nä vi skulle aldrig pratat om de haha :-P
Jo de här med fingrarna är ju bättre men ush jobbigt ju :-P
Nu är det två dagar kvar till inskrivning och jag känner hur nerverna börjar komma. Har jag två dagar kvar av lycka innan drömmen tas bort? eller kommer jag höra mitt mirakels hjärta slå? Sist jag såg hjärtat va i vecka 7 vilket betyder att va som helst kan ha hänt utan att jag vet om det. Jobbigt att inte veta hur dagen kommer sluta
MagdalenaZ: självklart håller jag er uppdaterade
Ja den har börjat komma fram. Eller börjat och börjat jag har typ varit svullen från första början och folk har frågat om de e säkert de inte är tvillingar där inne haha.
Har din mage börjat synas än? :)
Cinnicon: välkommen in
och stort grattis till graviditeten :)
Jag har själv en syster som där är 3 års skillnad på. Henne har jag absolut ingen kontakt med. Sen dem andra 7 små syskonen Där dem är i åldrarna 13 och yngre (Har 7 syskon till fast halv syskon) Dem har jag väl någorlunda kontakt med men inte så extrem bra då vi inte träffas så ofta. Vet ju inte hur det kommer bli när dem blir äldre men hoppas ändå på någorlunda relation bättre än med min hel syster. Men hade ändå velat ha en riktig relation med min helsyster eftersom vi inte har så många års mellanrum.
MagdalenaZ: förstår precis hur du mena mena inte att ni hade "dålig" relation riktigt fast de kanske lät så :)
Ah okej tack för tipset :) då ska jag nog oxå passa på att köra på de om vi nu ändrar oss :)