Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Längtanefterlilladig. Nä de har nog mkt med min skolios att göra. Får ofta ont i den. Så idag är det en sån dag. Som bara e jobbig tyvärr :(

• Zobeideh

Jag har handlat två st bodyn och en nalle de e allt. Men nu när vi åker på semester kommer där nog bli en del handlande. Turkiet har såå söta bebis kläder så måste handla.! Sen är vagnen redan inhandlad kunde inte hålla mig och skulle de nu hända något så får vagnen bara stå så länge. Men ville så gärna ha den vagnen så va bara tvungen :) där blev de en emmaljunga nitro

• Zobeideh

Jag tror vi kommer få en pojke. Har känt de på mig sen jag fick plusset men igår när jag va hos min pappa och min styvmamma började prata om alla hennes symtom som hon haft på flickor så stämde de in där :-/ sen e de många som säger och de står på nätet att har barnet hjärtljud under 140 så e de pojke och över så e de flicka. Mina hjärtljud låg på 145. Så spännande detta och se. Jag tror fortfarande pojke i alla fall :)

• Zobeideh

Vi har oxå gjort alla tester och de visar pojke haha. Så spännande detta men de e en hel månad kvar tills vi får veta :-P

IDAG GÅR JAG IN I VECKA 16 wihoooo !!

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: hoppas de din mamma säger stämmer haha vill gärna ha en flicka men sen blir jag ju självklart lika glad för pojke. :-P men har alltid velat ha en flicka först hihi.

Ja det känns helt sjukt. Känns som de va igår man ville att de skulle bli vecka 12 så man kom förbi dem skräckveckorna. Och nu helt plötsligt har snart halva tiden gått :-O.

Ja tiden kommer verkligen springa iväg till ul kommer hem veckan innan och den tiden i Turkiet kommer ju gå fort hihi.

• Zobeideh

Jag hade nog testat att ringa dem. Just för att kolla va man kan göra åt det :(

Krya på dig

• Zobeideh

MagdalenaZ: kanske bättre att va hemma att vila? Nu lider jag inte av huvudvärken som ni har men när jag väl får de kan jag inte göra ett skit kanske bättre då att vara hemma och koppla av och ta hand om kroppen istället

Krya på dig.

• Zobeideh

Idag är man riktigt trött speciellt i kroppen. Ingen energi alls, "mensvärk" på de oxå och benen gör ont :-/ känns precis som jag har haft ett extremt benpass och ryggen e inte heller rolig. Andra dagen nu

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: håller med dig! Jag gillar heller inte de. Oj till en handboll? Det är rätt stort haha. Man har svårt att tänka att där faktiskt är något där inne. Man har lite svårt att få in det i huvudet :-P blir väl mer verkligt sen när man är längre gånget och man känner den sparka m.m.

Tycker oxå det är jobbigt att böja mig fram. Känns obehagligt eller obekvämt :-/

• Zobeideh

Hallonpaj88: det här med att låna hela summan tror jag inte går längre. Förr kunde man de men nu garden blivit jäkligt hårda med det faktiskt. Dem vill ha kontantinsatsen från din/er hand. Min bästa vän köpte nyligen hus med hennes sambo. De va knappt så dem fick fast att dem båda har fast jobb sen några år tillbaka. Bara för att dem ville ha kontantinsatsen ifrån dem de gick inte att låna den.

Så bankerna har tyvärr blivit lite hårda på den biten. Men jag håller tummarna att det går. Ring och kolla med dem. Det är det bästa :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014