Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Lovely90: jag har de oxå fantastiskt lätt. I början kunde jag sova typ hela dagen. Lätt illamående men inget så jag behövde spy. Nu har jag inget mer än hungern så jag klagar inte.

Därför lider jag oerhört mycket med er som inte kan njuta på samma sätt. Jag hoppas ni slipper alla symtom snart smärta och allt så ni får chans att njuta.

• Zobeideh

Ziiah: åh Gud va jobbigt. Hoppas du är på benen snart! Tror inte det är någon fara med bebisen men jag förstår precis din oro! Det här med Ipren ska du absolut inte äta. Det har mina läkare varit väldigt noga med. Alvedon eller panodil funkar. Skickar massa styrkekramar till dig

• Zobeideh

Hade världens bästa dröm inatt!

Drömde att vi var på ultraljud och fick se den bästa bilden på vårt lilla mirakel. Det va ingen vanlig ul bild utan de va en riktigt bild som på "vanliga" fotografier så man såg precis hur han eller hon såg ut. Hade brunt tunt lager av hår och världens finaste smile! Lätt den bästa drömmen jag någonsin haft! Varför kunde den inte ha varit på riktigt!! Sen vakna man och insåg att de va en dröm smått besviken men ändå ett stort leende på läpparna.

• Zobeideh

MagdalenaZ: tror nog de e den mest positiva drömmen jag haft. Dem andra har typ handlat om att något händer. Tex jag får smäll på magen eller något sånt som typ är farligt så blev lite lycklig nu över denna härliga dröm
    Ush ja de e nog oxå det värsta för mig. Att bli lämnad helt själv. Hade nog gått under då :-/ hoppas verkligen aldrig att de kommer hända.
    Mina föräldrar e skilda sen jag va liten, typ 5 år och jag hoppas inte mitt barn får de likadant. Kommer ihåg att jag hatade att pendla fram och tillbaka mellan föräldrarna :S

• Zobeideh

Lite sjukt att man drömmer så mycket under graviditeten. Jag har drömt sen dag ett och jag har aldrig drömt så mycket som jag gör nu. Och varför drömmer man bara dåliga drömmar? Lite märkligt.

• Zobeideh
    MagdalenaZ skrev 2013-09-12 11:41:43 följande:

Jag fattade aldrig vad skild var och att man kunde skilja sig förrän jag fyllde 13-14. Alla i min och mina föräldrars krets var gifta ..
    Dock har min sambo haft en tuff uppväxt med just skilsmässa, bråk och skitsnack så han vill gärna att vi har samma värderingar och att vi håller ihop..
    Min pappa flyttade ihop med min styvmamma direkt så va väl kanske därför jag förstod eller ja så gott som an kan typ.
    Ush inget vidare. Nä det e verkligen viktigt att man försöker hålla ihop så tänker jag och min sambo oxå. Och jag hoppas verkligen att det blir så oxå.
  • Zobeideh

Välkommen in och grattis till din graviditet

Tyvärr verkar de som man måste lägga in bilder genom datorn :(

• Zobeideh

Super fin jag har äntligen oxå hittat min vagn med svägerskans hjälp. Blir en emmaljunga nitro city så efter inskrivningen så blir de iväg och kolla på vagnen för att se om den klär mig och min sambo

• Zobeideh

Haha kundvagnshjul?Lite roligt :-P
    Tycker dem e riktigt smidiga man slipper lägga vikten på vagnen för att svänga. Dem glider mycket lättare.

• Zobeideh

Vi ska köpa vår på tisdag om allt e som de ska efter inskrivningen :) för då e jag ju ändå i vecka 15

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014