Första barnet - BF Mars 2014
Då var det inte SÅ långt
Mina bröstvårtor svider oxå. Har fått lite större så nu klagar man inte har storlek a och nu fyller man ut bh-N ordentligt haha.
:-P
Hallonpaj88. Va kul att höra att det ser bra ut för er. Då håller vi tummarna nu
Hallonpaj88: mina symtom e oxå helt borta men de va någon som skrev här för en vecka sen typ. Tror de va magdalenaZ om spökveckor mellan 14-16 eller 12-16 va något sånt men tror inte vi behöver oroa oss :)
Varit iväg med min sambo på shoppingrunda. Han köpte precis sina första bebisplagg haha. Självklart HIF. Där har man inget att säga till om. Han skulle tvunget ha de. Han har fått för sig att barnet ska ha de när den kommer hem från bb men de kan han ju glömma haha. Lägger upp bild senare på de
Åh va kul med RUL. Lycka till imorgon
Här i Skåne så är det bara ett kanske att sambon får sova där beroende på om där är plats.
Blir faktiskt lite irriterad över de för jag vill gärna ha min sambo hos mig men man får väl ta de som det är
Stort grattis hallonpaj88
MagdalenaZ: ja dem är rätt hårda med de här.
min svägerskas sambo fick sova över när dem fick första barnet men med andra barnet va han tvungen att åka hem.
Jag ska göra allt för att min sambo ska få stanna haha
Ja i Lund är dem bättre just med bb hotellet. Synd dem inte har de här
Kommer typ sån bubblande känsla från livmodern känns lite speciellt hehe :-P. Precis som där är något där inne som rör sig :)