Första barnet - BF Mars 2014
Majsa88 du är inte ensam om de. Jag känner inget. Förra veckan kände jag mensvärk m.m men nu har jag inget :-/ men antar att de ska va så. Man får väl tacka och ta emot och njuta hehe
Majsa88 du är inte ensam om de. Jag känner inget. Förra veckan kände jag mensvärk m.m men nu har jag inget :-/ men antar att de ska va så. Man får väl tacka och ta emot och njuta hehe
Nä min dyker upp på kvällen men då e de som sagt tarmarna. Har läst att dr kan ta upp till vecka 20-21 innan den "riktiga" bebiskulan kommer
vill ha den nu haha jag ser bara tjock ut just nu :P
Ja de vill jag med. Många kan känna sin men jag vet inte om jag gjort de. Känner mig osäker på om de e den hehe.
Ush va jobbigt det där lät. Krya på dig längtanefterlilladig. Du gjorde rätt som anmälde dig sjuk. Du och barnet går först
Va mysigt att kunna känna så
jag längtar till jag kommer till dem veckorna där man känner den sparka m.m då känner man sig lite tryggare :-P
Ha en trevlig helg och passa på att vila upp dig lite nu
kram
MagdalenaZ: jag har redan sagt till min sambo att den dagen de e dax så ska han stå vid mitt huvud. Han har inget där nere att göra haha.
Har faktiskt hört att många män som står där nere och ser när allt händer kan tappa sex lusten sen. (Vet inte om de stämmer) men de e bara något jag hört haha.
MagdalenaZ: aww stackare. Hade det varit jag som stått där bredvid hade jag nog heller inte klarat de. Svimmar för de minsta lilla haha. Och jag är ändå utbildad undersköterska haha pinsamt!
Men de ska bli spännande att se hur min sambo reagerar. :-P
Förlossningen har jag tänkt på innan jag blev gravid. Men de e bara för jag har en enorm rädsla för förlossning.
Men eftersom man vill ha barn får man väl klara av de hehe. Så det är inget jag ser fram emot
Det kan jag faktiskt oxå säga att jag e. Fast jag tänker hellre smärta under tiden man föder än att ha ont efter ett kejsarsnitt. För man blir duktigt handikappad.
De finns ju en risk med oss som har skolios om nu bäckenet e snett :-/ så hoppas jag klarar mig där
Har oxå en läkare som ska kolla. Har precis ringt och begärt min skolios journal så den skulle komma nu snart så jag kan ge den till BM. vi har ju bara lustgasen till hjälp där med bedövning. Den ryggmärgs sprutan är strängt förbjuden. Så hoppas där finns något mer vi kan ta hehe. Men har hört att den lustgasen ska räcka att den hjälper rätt bra om man använder den rätt haha
Haha ja va jag hört så är det bara lustgasen som är tillåten. Av dem två hjälpmedel som finns. ( ryggmärgsbedövningen, lustgas) sen vet jag inte om där e fler men tror inte de :-/