Första barnet - BF Mars 2014
MagdalenaZ: jag har känt som dig. Att de e en pojke sen jag blev gravid men hjärtslagen hos BM låg på 145 så spännande att se va de visar sig vara
MagdalenaZ: jag har känt som dig. Att de e en pojke sen jag blev gravid men hjärtslagen hos BM låg på 145 så spännande att se va de visar sig vara
MagdalenaZ: har testat en massa såna test även ring testet men allt visar pojke haha det ända som inte stämmer är hjärtslagen
:-P de tyder på flicka
Allt är egentligen en myt min BM sa de att det rätt så oregelbundet i början.
Dock har de stämt på alla mina vänner som fått barn så ska bli kul och se om de stämmer här med.
Tror inte det är för tidigt att se könet :) allt handlar om hur mkt bebisen vill visa
Det här med att börja gråta känner jag igen. Jag och sambo skojar väldigt mycket. Vi är såna skämt personer. En dag så sa min sambo något till mig på skoj hos svärföräldrarna och jag bara satte mig och storlipade. Jag kunde verkligen inte kontrollera de. Eftersom jag inte fatta att jag grät och inte han heller så började jag skratt samtidigt som tårarna bara rann haha. Min sambo satt som ett frågatecken och försökte trösta mig haha
Vi har katt som kommer älska vagnen och spjälsängen. Vi vill inte han ska ligga där speciellt när barnet har kommit och under natten. Så just så snackar vi att ha dörren alltid stängd men de värsta är att han kommer sprätta för fullt på dörren för han är van vid att sova med oss. Så jag Vet inte alls hur de kommer bli och hur de slutar hehe
Idag går man in i vecka 18
nu tycker jag att tiden springer iväg haha. Och idag är det exakt två veckor kvar till RUL
Vilken känsla. Har hela tiden undrat när jag ska börja känna bebis. Idag när jag satt ner kände jag massa rörelser. (Inget utanpå) utan det kändes som någon höll låda där inne och kittlade lite och sparka till. Helt otroligt. Synd aldrig att de kändes utanpå så sambon hade fått känna de
RUL idag och vi ska få en liten pojke!
Känns helt plötsligt otroligt verkligt! Jag är inte bara gravid utan faktiskt med barn :) ! Nu var han inte bara en liten böna som i v 12 utan faktiskt en liten person...otroligt! :))
Grattis till lille pojken längtanefterlilladig